Animal planet

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • deelay
    Användare
    • September 2002
    • 5394

    Animal planet

    Dom körde en snutt från malawi sjön i natt vid 01.00
    Himla skoj =)
    det va väldans va strömt det var på vissa platser,fiskarna fick jobba lite för att hålla sig kvar =)
    http://www.aquariumstockholm.se/
  • sundelin
    Användare
    • October 2003
    • 234

    #2
    Kan ni inte lägga ut tiden för program som ska visas här? kanske finns någon tråd om det redan? Har missat början på en massa program och man läsr ju alldrig tv-bilagan heller....

    Kommentar

    • Anne E
      Användare
      • April 2002
      • 117

      #3
      Hej!
      AnimalPlanets serie Afrikasfloder brukar visas på helgerna(13.00 lördagar) och reprisen sent på natten. Shirefloden tror jag det var som rinner ut i Malawisjön.
      Mvh Anne

      Kommentar

      • muppins
        Användare
        • September 2002
        • 96

        #4
        Söndagen den 25:e visar de program om Afrikanska floder igen ( kl 13-14 och 01-02 )...


        Det är dock andra floder än de som visades förra gången tror jag ( har ej sett programmen ) och om de rinner ut i några trevliga sjöar har jag ingen aning om...
        /muppins

        Kommentar

        • Fiskar.nu
          Användare
          • September 2003
          • 442

          #5
          har inte den kanalen men har discovery mix dom brukar visa animal planet och annat kul. såg aligator hole, massor ciklider som dog och som blev uppkäkat av krokodiler när det var torrperioden
          375 liter till L-malar

          Kommentar

          • Ola Svensson
            Användare
            • April 2002
            • 14633

            #6
            Jag har discovery mix och jag råkade få in Malawisjön (på Animal Planet) när jag låg i soffan och zappade.
            Med vänliga hälsningar

            Ola

            Kommentar

            Arbetssätt...