Daniel I Malmö

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Fredrik H.
    Användare
    • April 2002
    • 1884

Daniel I Malmö

Till Daniel i Malmö.

Jag har mailat dig flera gånger både via NCS forum och privat men utan resultat. Dina mail kommer dock fram till mig. Ring 0708 11 27 99.

mvh,
    Fredrik H.
    Gratis konto på: www.cichlidtube.com
    www.cichlidgallery.org
    www.tropheini.com
  • daniel_i_malmö
    Användare
    • April 2002
    • 1338

Hej!
    Först nu såg jag detta meddelande, av en slump! Jag trodde helt enkelt att du sålt fiskarna och därför valde att inte höra av dig. Sorry att jag trodde detta om dig, men bara ditt första mail nådde mig.

Jag antar att du inte har fiskarna kvar fortfarande, det har ju ändå gått en månad nu... men om du har de kvar så är jag fortfarande intresserad.

Mysko att dina mail inte kommer fram till mig. Kan kanske vara min webmail-leverantörs spamfilter som fått spel eller något.

/Daniel
    Tjugofem år med ciklider.
    http://www.malmoakvarieforening.se
    Centralamerika 2006
    Svart kaffe och drömmeri...

Kommentar

• Fredrik H.
      Användare
      • April 2002
      • 1884

Hejsan,

Fiskarna är borta tyvärr. Hoppas det fixar sig med mejlen, jag har hittils bara fått avslag när jag försökt mejla en anställd inom US. Airforce men i dessa virusdagar kan allt hända.

mvh,
      Fredrik H.
      Gratis konto på: www.cichlidtube.com
      www.cichlidgallery.org
      www.tropheini.com

Kommentar

• Gäst

ang försvunnen e-mail:

Enligt färska studier försvinner uptill 4 av 10 av all email pga alla spam filter i servrar samt programvara i folks datorer.

All säkerhet mot riktig spam slår tyvärr tillbaka på vanliga användare med.

Info från senaste nummret av mikrodatorn:

Kommentar

Arbetssätt...