If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Okej, jag ska nog inte köpa scalarer.
Onkyo:Tack, jag sålde kardinaltetrorna för att dom var tråkiga, de simmade inte alls, de bara var i mittena av akvariet, ingen sjukdom iaf för dom åt!!
Nu vill jag ha några andra fiskar som kan sällskapa diskusarna, eftersom jag har bara malar tillsammans med dom, kom gärna med förslag!!
citatå här tycker jag att ett discus kar ska se ut....
Inte för det är snyggt då men man kanske håller diskus lättast så!..
Borde det inte vara ganska stressande att ha glas t.o.m på botten som reflekterar ljus?
ha i seras "baktrupur" tror jag det heter, följ anvisningarna på förpakningen så brukar det snabbt vara återställt och diskusarna blir nästan bara pigga efter en sådan behandling.
citat:ha i seras "baktrupur" tror jag det heter, följ anvisningarna på förpakningen så brukar det snabbt vara återställt och diskusarna blir nästan bara pigga efter en sådan behandling.
Okej!!
Tack, kan jag lägga i sera mycopur också, för de verkar ha gälparasiter, men äter som faaan nu!!!
Köper man dyra fiskar så har iallafall jag hellre pigga friska väl närda diskusar än trötta magra sjuka stackare......
okidoki, trodde först att det var en ironisk bild. Målet bör väl vara att ha friska välnärda diskusar (se filmen) i ett lämpligt inrett akvarium. Men går inte det så är ju alternativet enligt din bild förtås bättre, än sjuka fiskar...
En sorts evig kuvös...
ps. fiskarna är trots det väldigt vackra på bilden!
Kommentar