Ciklidbladsredaktören har problem!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • FI
    Användare
    • August 2002
    • 3743

    #16
    Jag kommer inte att kunna vara medlem under 2004, jag skickade ett mail till Michael om detta, ska jag prata med någon annan också för att det inte ska bli något strul? Jag har tagit bort bilden och numret från min användarprofil nu.

    Mvh Fredrik Isaksson
    Fredrik Isaksson
    Bildarkivet

    Kommentar

    • Kjell Fohrman
      Användare
      • April 2002
      • 4619

      #17
      citat:Jag kommer inte att kunna vara medlem under 2004, jag skickade ett mail till Michael om detta, ska jag prata med någon annan också för att det inte ska bli något strul?
      Det är bara att låta bli och betala så stryks man som medlem.
      Ciklidhälsningar
      Kjell

      Kommentar

      • cichlids4fun
        NCS Medlem
        • April 2002
        • 3111

        #18
        HEj!

        kommer oxå att betala in i slutet på denna månad.

        Kjell!

        Det verkar onödigt att skicka påminnelser till mig och flera andra som är väl medvetna om ncs avgiften, det kostar ju ändå några spänn i porto pengar som kanske kan läggas på CB istället, kan ni inte göra en avbokningslista för påminnelsebrev att fylla i här på nätet, så slipper vi ju en del kostnader.
        Mvh
        Peter

        don´t drink water-fish ..... in it!

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #19
          NCS får väl skicka ut en påminnelse med inkluderad påminnelseavgift.

          Jag förstår allvaret och oron över att så få medlemmar betalat in för nya året. En hel del personer betalade ju in en årsavgift på slutet av 2003 och de kanske inte är så pigga på att betala in direkt igen för detta år.

          Kommentar

          • Kjell Fohrman
            Användare
            • April 2002
            • 4619

            #20
            citatet verkar onödigt att skicka påminnelser till mig och flera andra som är väl medvetna om ncs avgiften, det kostar ju ändå några spänn i porto pengar som kanske kan läggas på CB istället, kan ni inte göra en avbokningslista för påminnelsebrev att fylla i här på nätet, så slipper vi ju en del kostnader.
            I och för sig korrekt men vid nyår var det ca. 600 stycken som ännu inte betalt men det lär ramla in ytterligare 100-150 inbetalningar innan betalningspåminnelsen går iväg.
            Sedan går det en gräns vid massutskick vid att det måste vara minst 500 st så om vi skickar ut 500 eller 400 betalningspåminnelser går på ett ut - kostnaden är samma.
            Ciklidhälsningar
            Kjell

            Kommentar

            Arbetssätt...