Ciklidbladsredaktören har problem!!!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    Ciklidbladsredaktören har problem!!!

    Michael har problem - det finns nämligen för tillfället väldigt gott om artiklar till Ciklidbladet så vi nu skulle kunna utöka antalet sidor med 20% frånn 40 till 48.
    Det är bara det att för att det skall kunna genomföras så krävs det att vi blir minst lika många medlemmar i år som förra året. Tyvärr har än så länge inte mer än drygt hälften av förra årets medlemmar löst medlemskap för i år och detta har gjort att vi av ekonomiska skäl inte vågar utöka antalet sidor.
    Så detta är alltså en uppmaning till dig som ännu inte betalt in din medlemsavgift för i år - gör detta för att hjälpa Michael.
    Ciklidhälsningar
    Kjell
  • Stelin
    Användare
    • December 2002
    • 1339

    #2
    Det kanske skulle vara en god ide att skicka en påminnelse till de som är sena med inbetalningen direkt till deras mailbox.
    //Stefan Lindstedt

    Kommentar

    • Robin
      Användare
      • January 2003
      • 4526

      #3
      Ja, det vore något...
      Jag tycker det är svårt att avgöra om man ska betala innan 1 jan eller innan 1 feb...jag har skickat in mitt nu iaf..
      Mvh
      Robin

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

        #4
        citatet kanske skulle vara en god ide att skicka en påminnelse till de som är sena med inbetalningen direkt till deras mailbox.
        Vi kommer i alla fall att med vanlig snigelpost att skicka en påminnelse inom kort till de som ännu inte betalt. Det är ju också en klar minoritet av de som är NCS-medlemmar som också har registrerat sig med sitt NCS-medlemsnummer här på ciklid.se
        Ciklidhälsningar
        Kjell

        Kommentar

        • kilova
          Användare
          • April 2002
          • 327

          #5
          Jag tror att folk (ink mig själv) inte har så mkt pengar över efter jul och nyår.så betalningarna kommer nog att ramla in efter den 25te.iallfall jag kommer att betala då.
          Tropheus moori golden kazumba F1
          Tropheus dubosi F1
          Tropheus Chaitica F1
          Tropheus red chimba F1
          Tropheus black pemba F1
          Tropheus moori white limespot (Mwerazi) VF
          Tropheus moori bärnsten F1
          Tropheus moori kejsare
          Mvh Kim

          Kommentar

          • Danny_C
            Användare
            • April 2003
            • 334

            #6
            Man får alltid minnas att ha en liten NCS kassa till vintern
            /danne

            Kommentar

            • Kjell Fohrman
              Användare
              • April 2002
              • 4619

              #7
              citat:Jag tror att folk (ink mig själv) inte har så mkt pengar över efter jul och nyår.så betalningarna kommer nog att ramla in efter den 25te.iallfall jag kommer att betala då.
              Så är det säkert och jag är självklart inte speciellt ororlig, men samtidigt går det inte att chansa med att redan från starten börja med ett större Ciklidblad när man inte vet hur många medlemmar vi blir under 2004.
              Ciklidhälsningar
              Kjell

              Kommentar

              • jarinen
                Användare
                • April 2003
                • 1888

                #8
                citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman

                citat:Jag tror att folk (ink mig själv) inte har så mkt pengar över efter jul och nyår.så betalningarna kommer nog att ramla in efter den 25te.iallfall jag kommer att betala då.
                Så är det säkert och jag är självklart inte speciellt ororlig, men samtidigt går det inte att chansa med att redan från starten börja med ett större Ciklidblad när man inte vet hur många medlemmar vi blir under 2004.
                Ciklidhälsningar
                Kjell
                Finns nog ingen anledning till oro! Vi ska nog se att medlemsantalet till o med ökar även i år, för det har den väl stadigt gjort de senaste åren om jag förstått saken rätt?

                Höjdarn för många blir nog fototävlingen i det första numret så om den blir tunn har i alla fall jag överseende med.

                Sen har vi ju knappt hämtat oss från den tidigare redaktörens fläskiga avskedsnummer så det är lugnt

                Mvh Jari

                Kommentar

                • StefanL
                  Användare
                  • August 2002
                  • 10784

                  #9
                  Jag ser ingen oro heller. Jag gör en "Kilovare" och betalar in den 20:e...

                  Om medlemsantalet skulle minska efter att NCS haft ett så bra år som 2003 så vore det helt ofattbart faktiskt!

                  Kommentar

                  • Mattias Nilsson
                    Användare
                    • April 2002
                    • 467

                    #10
                    ska betala in de närmsta dagarna jag oxå!!!!
                    Om det är möjlig så hade ju fler sidor i CB varit mumma!!!!!!

                    Mvh
                    Mattias
                    Mvh
                    Mattias

                    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=132646

                    Kommentar

                    • Hasse_H
                      Användare
                      • April 2002
                      • 1081

                      #11
                      Jag har betalt för några veckor sedan, men om betalningen skulle misslyckats (det kan hända), när vet man då att NCS inte har registrerat betalningen? När årets första nummer av CB uteblir?

                      Kommentar

                      • Johan
                        Användare
                        • August 2002
                        • 3029

                        #12
                        när kommer de nya medlemskorten ut. så man vet att allt är grönt.betalade den 25/12.

                        Kommentar

                        • mikael33
                          Användare
                          • July 2003
                          • 69

                          #13
                          Jag väntar oxå till den 25 som nog många andra gör verkar det som...
                          men in skall den =)


                          Mikael O
                          450L: Biotodoma Cupido, Regnbågar; Hantel, Pristella tetror, Ancistrus dolichopterus; Royal pleco, Kakaduor, Gröna tigerbarber, Odessabarber, Glasmalar.

                          112L: Mosaik guramin, Kampfisk Blå gurami, Neontetror, Zebrafisk och en mal

                          Kommentar

                          • malawi_voodoo
                            Användare
                            • July 2002
                            • 790

                            #14
                            Jag får lön den 27:e och då är det jag som betalar in te NCS och ÖAK! =)
                            /Glenn Wouda

                            http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507

                            Kommentar

                            • Kjell Fohrman
                              Användare
                              • April 2002
                              • 4619

                              #15
                              citat:när kommer de nya medlemskorten ut.
                              Så här står det på föreningsinfo - "De första medlemkorten för året skickas först ut i slutet av januari."
                              Det verkar dock som om väldigt många denna gång väntar med att betala med att betala till kommande månadsskifte och av ekonomiska skäl så vill vi skicka ut så många medlemskort som möjligt samtidigt så det är därför möjligt att det dröjer en vecka in i februari inann de skickas ut.

                              citat:Jag har betalt för några veckor sedan, men om betalningen skulle misslyckats (det kan hända), när vet man då att NCS inte har registrerat betalningen? När årets första nummer av CB uteblir?
                              Som jag skrev ovan så kommer vi att skicka ut en påminnelse till alla som var medlemmar 2003 men som ännu inte betalt (blir sannolikt i slutet av nästa vecka) och får du inget brev då så går du säker.
                              Ciklidhälsningar
                              Kjell

                              Kommentar

                              Arbetssätt...