Sötvattens muräna

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Bromid
    Användare
    • December 2003
    • 117

    Sötvattens muräna

    Hallå.

    Tänkte bara höra ifall någon vet vad ett ungefärligt pris på en sötvatten muräna är i handeln.

    Har blivit erbjuden en 40 cm lång för 400 kr privat dyrt eller billigt?

    Ingen som har en till salu i närheten av Blekinge ??

    Var snäll och skicka länkar, tips eller ideer


    mvh

    Andre
  • INXS

    #2
    Jag hade en i ett litet tag, det verkar vara valdigt lite information om dom och enligt min erfarenhet funkade dom inte bra i rent farskvatten utan brackt var battre och salt funkade bast. Enda rapporten jag fick fran nagon annan var typ samma sak.

    Kommentar

    • INXS

      #3
      Jag hade en i ett litet tag, det verkar vara valdigt lite information om dom och enligt min erfarenhet funkade dom inte bra i rent farskvatten utan brackt var battre och salt funkade bast. Enda rapporten jag fick fran nagon annan var typ samma sak.

      Kommentar

      • Ola
        Användare
        • August 2002
        • 1232

        #4
        Det har skapats en del trådar på sistonde om just sötvattensmuränan. Sök och se om du hittar dom.

        Mvh Ola
        ola lindeberg

        Kommentar

        • Ola
          Användare
          • August 2002
          • 1232

          #5
          Det har skapats en del trådar på sistonde om just sötvattensmuränan. Sök och se om du hittar dom.

          Mvh Ola
          ola lindeberg

          Kommentar

          • Snapper
            Användare
            • January 2004
            • 37

            #6
            Det är nog lite dyrt, men fungerar bra o äter o så kan det vara värt pengarna då kan vara lite knepiga i början

            Kommentar

            • Snapper
              Användare
              • January 2004
              • 37

              #7
              Det är nog lite dyrt, men fungerar bra o äter o så kan det vara värt pengarna då dom kan vara lite knepiga i början

              Kommentar

              Arbetssätt...