superfina bilder. namnen på fiskarna vore inte dumt o det stod brevid eller i almanackan. sen att presentera så många på en gång. var rätt kul att gå o längta till den nya kom. så tycker jag iaf
ang almanackan(bakgrundsbilderna med datum)
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Kul att du gillar dem. Jag håller med dig i dina två synpunkter faktiskt. Jag ska fixa dit namnen och höra om vi inte ska hålla på resten av året och släppa dem månadsvis.
mvh, -
Kul att du gillar dem. Jag håller med dig i dina två synpunkter faktiskt. Jag ska fixa dit namnen och höra om vi inte ska hålla på resten av året och släppa dem månadsvis.
mvh,Kommentar
-
Ville bara upplysa om att man redan nu kan se bilderna i förväg. Vet inte om det är meningen? De är inte länkade eller så, men det finns ett sätt... Christian eller David borde känna till detta...Kommentar
-
-
finns ju bara till arpil :-P
vi med normal upplösning på våra skärmar då? 1280+
får väll köra svart "ram" som vanligt.fish r friendKommentar
-
Du menar att du gillar att ha ikonerna på själva bilden? Själv gillar jag bäst att ha bilden fritt på mitten med ikonerna på ren bakgrund runt om. Om de flesta vill ha större så kan vi nog fixa det. Annars tål bilderna nog att blåsas upp en del om ni vill göra det själv efter eget önskemål?
mvh,Kommentar
-
-
Meh! Det va ju inte meningen ni skulle avslöja. Alla är inte sånna hackers som vi! Man har la sett war games Just det, jag vill ha större med... bild alltså..Kommentar
-
Jag gillar bakgrundsbilder i samma storlek som min desktop ja
kanske för att jag bara har 3 ikoner på desktoppen.
Fredrik: menar du att ja ska förstora bilden i photoshop? det blir ju alltid asfult iallafall de ggr jag prövat. men du kanske har nå knep?fish r friendKommentar
-
Jag har tagit bort dem. Tänkte att jag kunde ladda upp dem i förväg så att de förvarades på ett säkert ställe.Kommentar
-
men då anade du inte att ciklid medlemmarna var så grymma hackers =)
ska inte namnet på fisken stå på almanackan så man ser det?Kommentar
-
citat:
Jag ska fixa dit namnen och höra om vi inte ska hålla på resten av året och släppa dem månadsvis.fish r friendKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av orm
citat:
Jag ska fixa dit namnen och höra om vi inte ska hålla på resten av året och släppa dem månadsvis.Kommentar
-
Kommentar