hur många malar.

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Karon
    Användare
    • April 2002
    • 880

Fiskar.nu verkar lite bekant sedan tidigare under andra namn, så man ska kanske vara lite selektiv när man läser hans inlägg.

Kommentar

• Karon
      Användare
      • April 2002
      • 880

Fiskar.nu verkar lite bekant sedan tidigare under andra namn, så man ska kanske vara lite selektiv när man läser hans inlägg.

Kommentar

• Mattias Olsson
        Användare
        • September 2003
        • 328

Jag har 2st gibbicepsar ihop med bl.a maingano & rödzebra i ett 300l akvarium utan växter och det funkar fin fint... i början var malarna väldigt skygga och blev ibland bortschasade av malwicikliderna men nu verkar det som om de blivit "accepterade"!

Kommentar

• Mattias Olsson
          Användare
          • September 2003
          • 328

Jag har 2st gibbicepsar ihop med bl.a maingano & rödzebra i ett 300l akvarium utan växter och det funkar fin fint... i början var malarna väldigt skygga och blev ibland bortschasade av malwicikliderna men nu verkar det som om de blivit "accepterade"!

Kommentar

• pleco
            Användare
            • April 2002
            • 516

Jag har också hört/läst att panaque L27 kan vara aggresiv mot andra fiskar (tex stinrockor,diskus,altum),men mina panaque är jätte snälla och har inte rört min stingrocka.
            ==> Mina video==> Mitt Bildarkiv på Zoopet ==> Min Zoon

Kommentar

• pleco
              Användare
              • April 2002
              • 516

Jag har också hört/läst att panaque L27 kan vara aggresiv mot andra fiskar (tex stinrockor,diskus,altum),men mina panaque är jätte snälla och har inte rört min stingrocka.
              ==> Mina video==> Mitt Bildarkiv på Zoopet ==> Min Zoon

Kommentar

Arbetssätt...