If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Känns som att Cutekid alltid är på offensiven. Varför? Iochmed att man deltar på ett öppen forum på nätet måste man räkna med att bli granskad i sömmarna. Vad man än gör så finns det alltid någon som ifrågasätter eller tycker annorlunda. Sånt är livet.
Mvh
Björn
Ps. Missförstå mej rätt, men fry (yngel) i flertal stavas fries, inte frys. När jag läste det första gången trodde jag du sparat döingar i frysboxen... =)
Det är väldigt många sågningar på forumet för tillfället...
På denna sida har bland annat Calle fått två längs med fotknölarna..
Va lite snällare mot varanadra !!!
citat:När jag läste det första gången trodde jag du sparat döingar i frysboxen... =)
Och din egna slutledningsförmåga beskyller du andra för...*asg* Det är roligt med diskussion och man får vara beredd på det mesta. Det Björn skriver är helt rätt...man får räkna med hugg ibland.
oki jag menade inte och hugga, sorry Cutekid
jag va in på din hem sida förut och såg dina tropheus burkar det var tråkig inredning(kanske en bakrund), fiskarna såg hariga ut, (alltså liv rädda)nöjd!
Då måste du kollat på de gamla bilderna Pontus! Idag befinner det sig en bakgrund bakom varje kar samt gott om valseneria. Tycker att fiskarna ser både utfärgade och orädda ut. Min Mpimbwe hane är bland det mest snyggaste och mäktigaste jag har sett i tropheusväg. Jag tror att fiskarna trivs ganska bra. Tre Canary Cheek honor går och tuggar sedan några dagar tillbaka och fler är på G, samt att en Mpimbwe hona tuggar och är inne på sin tredje vecka och en till höll på att leka just nu.
Hur kommer det sig att du inte har några bilder på dina burkar och fiskar då ? Skulle vara kul att se dem.
citat:
Missförstå mej rätt, men fry (yngel) i flertal stavas fries, inte frys. När jag läste det första gången trodde jag du sparat döingar i frysboxen... =)
Björn:
Missförstå mej rätt, men fry (yngel) i flertal stavas FRY, inte fries. När jag läste det första gången trodde jag du sparat friterade stavar av potatis (french fries) i frysboxen.
fiskarna verkar ha stabiliserats hyfsat bra, inga hostningar, inga tjocka magar men ingen avföring än. detta kan ju bero på att jag endast matat sparsamt i två dagar. Jag har 7 dubbar, 11 ikola och 5 kala island kvar, totalt så har jag förlorat 19 troffar sen mitten av december.
jag hoppas att alla forrarna klarar sig nu.
/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrus
Kommentar