Onödiga annonser här på NCS !!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Hasse_H
    Användare
    • April 2002
    • 1081

    #61
    Va?

    Kommentar

    • Tommy K
      Användare
      • May 2002
      • 309

      #62
      Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.

      Kommentar

      • Tommy K
        Användare
        • May 2002
        • 309

        #63
        Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.

        Kommentar

        • anli
          Användare
          • March 2003
          • 3740

          #64
          citat:Ursprungligen skickat av JohanW

          Nu ska vi inte vara rasistiska....
          dubbel va!!
          Anders L

          Kommentar

          • anli
            Användare
            • March 2003
            • 3740

            #65
            citat:Ursprungligen skickat av JohanW

            Nu ska vi inte vara rasistiska....
            dubbel va!!
            Anders L

            Kommentar

            • Micke
              Användare
              • April 2002
              • 9579

              #66
              citat:Ursprungligen skickat av Tommy K

              Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.
              citat:Ursprungligen skickat av Micke

              Man bör dock då kunna välja om man vill se annonser av en viss kategori eller som idag visa en lista med alla annonser.
              Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
              Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

              Kommentar

              • Micke
                Användare
                • April 2002
                • 9579

                #67
                citat:Ursprungligen skickat av Tommy K

                Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.
                citat:Ursprungligen skickat av Micke

                Man bör dock då kunna välja om man vill se annonser av en viss kategori eller som idag visa en lista med alla annonser.
                Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                Kommentar

                • Kjell Fohrman
                  Användare
                  • April 2002
                  • 4619

                  #68
                  citat:Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.
                  Om man skall dela in i forum och Köp & Sälj i fler avdelningar så är det väl främst avhängigt av hur många inlägg resp. annonser det kommer in.
                  I Zoopets Forum är det ungefär 6-8 ggr så många inlägg som i ciklids forum och därför är det där nödvändigt att ha fler avdelningar om det inte skall bli ett totalt kaos.
                  Jag tycker inte att detta behov IDAG (men förhoppningsvis i framtiden) finns vare sig för Köp & Sälj eller för Forumet här på ciklid.se.
                  Ciklidhälsningar
                  Kjell

                  Kommentar

                  • Kjell Fohrman
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4619

                    #69
                    citat:Låt annonsavdelningen vara som den är. Tittar man in på Zoopets forum och kategoriindelningsraseriet (inga särskrivningar här inte, svenskan är ett underbart språk där så ser man att en sådan lösning är oöverskådlig.
                    Om man skall dela in i forum och Köp & Sälj i fler avdelningar så är det väl främst avhängigt av hur många inlägg resp. annonser det kommer in.
                    I Zoopets Forum är det ungefär 6-8 ggr så många inlägg som i ciklids forum och därför är det där nödvändigt att ha fler avdelningar om det inte skall bli ett totalt kaos.
                    Jag tycker inte att detta behov IDAG (men förhoppningsvis i framtiden) finns vare sig för Köp & Sälj eller för Forumet här på ciklid.se.
                    Ciklidhälsningar
                    Kjell

                    Kommentar

                    • StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

                      #70
                      Väldigt roligt med en diskussion som har "glimten i ögat"...

                      Jag är inte i någon blodig försvarsställning utan ville bara mer påtala min personliga åsikt om att ciklid är ciklid och inte guppy...

                      Många har en poäng i det som skrivits så i stort sett så är ju läget som det är nu acceptabelt. Jag störs inte av några enstaka annonser i köp och sälj på andra fisksläkten än just ciklider. Det enda som jag skulle störas av är om forumet får en inriktning som avviker ifrån ciklider.

                      Inom akvaristiken kan det ju diskuteras om allt...men jag vill inte att den röda tråden angående fisksläktet tappas.

                      Ciklid.se har en god nivå på det mesta och som det ser ut nu så vill inte jag prompta på att förbjuda något då det som "stör" endast är i minimal mängd.

                      Tjosan på er stridstuppar o ha det gött!

                      Kommentar

                      • StefanL
                        Användare
                        • August 2002
                        • 10784

                        #71
                        Väldigt roligt med en diskussion som har "glimten i ögat"...

                        Jag är inte i någon blodig försvarsställning utan ville bara mer påtala min personliga åsikt om att ciklid är ciklid och inte guppy...

                        Många har en poäng i det som skrivits så i stort sett så är ju läget som det är nu acceptabelt. Jag störs inte av några enstaka annonser i köp och sälj på andra fisksläkten än just ciklider. Det enda som jag skulle störas av är om forumet får en inriktning som avviker ifrån ciklider.

                        Inom akvaristiken kan det ju diskuteras om allt...men jag vill inte att den röda tråden angående fisksläktet tappas.

                        Ciklid.se har en god nivå på det mesta och som det ser ut nu så vill inte jag prompta på att förbjuda något då det som "stör" endast är i minimal mängd.

                        Tjosan på er stridstuppar o ha det gött!

                        Kommentar

                        • Tony
                          Användare
                          • April 2002
                          • 4594

                          #72
                          Hela tråden handlar ju om annonserna och inte forumet, så ingen panik Stefan!

                          Tänk istället vad många godsaker man skulle missa om man kategoriserar annonserna.

                          Tony Englund

                          Kommentar

                          • Tony
                            Användare
                            • April 2002
                            • 4594

                            #73
                            Hela tråden handlar ju om annonserna och inte forumet, så ingen panik Stefan!

                            Tänk istället vad många godsaker man skulle missa om man kategoriserar annonserna.

                            Tony Englund

                            Kommentar

                            • StefanL
                              Användare
                              • August 2002
                              • 10784

                              #74
                              Missa inte min poäng Tony...

                              Tyvärr finns det ingen panik här inte...det behövs mycket för att väcka en dalmas/västmanlänning!!

                              Kommentar

                              • StefanL
                                Användare
                                • August 2002
                                • 10784

                                #75
                                Missa inte min poäng Tony...

                                Tyvärr finns det ingen panik här inte...det behövs mycket för att väcka en dalmas/västmanlänning!!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...