Onödiga annonser här på NCS !!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • defdac
    Användare
    • April 2002
    • 865

    citat:
    Vadå bara sand, har du läst reglerna?
    Jag är väl medveten om det - du missade *helt* min poäng.
    http://www.defblog.se

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      citat:Jag skämtade med mig själv och påpekade dessutom att jag tycker inläggen här är knorriga och intressanta - där du bidrar väldigt mycket Stefan.

      Ta det *inte* som en förolämpning utan ta fram självdistansen nu. Lika fetichistiskt intresserad som du är av ciklider är jag det av växter. Vi är samma skrot och korn.
      Om det är menat som ursäkt så godtar jag givetvis den...men hua vilken självdistans du begärde av mig för att se "skämtet" i de rader du skrev tidigare.
      Jaja...ok...samma skrot och korn är vi nog. Fetischismen får stå för dig...

      Man får inte reta en smygbesserwisser som jag

      Kommentar

      • StefanL
        Användare
        • August 2002
        • 10784

        citat:Jag skämtade med mig själv och påpekade dessutom att jag tycker inläggen här är knorriga och intressanta - där du bidrar väldigt mycket Stefan.

        Ta det *inte* som en förolämpning utan ta fram självdistansen nu. Lika fetichistiskt intresserad som du är av ciklider är jag det av växter. Vi är samma skrot och korn.
        Om det är menat som ursäkt så godtar jag givetvis den...men hua vilken självdistans du begärde av mig för att se "skämtet" i de rader du skrev tidigare.
        Jaja...ok...samma skrot och korn är vi nog. Fetischismen får stå för dig...

        Man får inte reta en smygbesserwisser som jag

        Kommentar

        • deelay
          Användare
          • September 2002
          • 5394

          Måste ju bara få säga att den här diskussionen är ju värre en en annons angående tetror.

          Satt o skratta i 5 min efter jag läst innledningen till den.

          Va hände med den gammla hederliga gråzonen ? Trodde bara det va politiker som hadde en nollvision eller hur man nu ska säga =)

          Bra sjuk diskussion iaf.

          GOD JUL på er ALLA =)
          http://www.aquariumstockholm.se/

          Kommentar

          • deelay
            Användare
            • September 2002
            • 5394

            Måste ju bara få säga att den här diskussionen är ju värre en en annons angående tetror.

            Satt o skratta i 5 min efter jag läst innledningen till den.

            Va hände med den gammla hederliga gråzonen ? Trodde bara det va politiker som hadde en nollvision eller hur man nu ska säga =)

            Bra sjuk diskussion iaf.

            GOD JUL på er ALLA =)
            http://www.aquariumstockholm.se/

            Kommentar

            • StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

              ...och så var det dags igen...tack för den fina komplimangen och benämningen av mina åsikter och om mig som person, deelay

              citat:Trodde bara det va politiker som hadde en nollvision eller hur man nu ska säga =)

              Bra sjuk diskussion iaf.
              Jag har aldrig proklamerat för nollvision på ciklid.se förutom att jag inte vill se t ex "Killis" som ämnesrubrik på forumet. Det är väl inte så konstigt? Har du sett att det pratas DBS-cyklar eller mopeder på en MC-sajt? Jag har sagt att i nuläget hålls den en bra nivå, men om det släpps in för mycket saker som helt avviker mot föreningens huvudinriktning så är det inte bra.

              Bra sjuk diskussion?...är bara dina diskussioner friska då? Vad gör dig bättre?

              Kommentar

              • StefanL
                Användare
                • August 2002
                • 10784

                ...och så var det dags igen...tack för den fina komplimangen och benämningen av mina åsikter och om mig som person, deelay

                citat:Trodde bara det va politiker som hadde en nollvision eller hur man nu ska säga =)

                Bra sjuk diskussion iaf.
                Jag har aldrig proklamerat för nollvision på ciklid.se förutom att jag inte vill se t ex "Killis" som ämnesrubrik på forumet. Det är väl inte så konstigt? Har du sett att det pratas DBS-cyklar eller mopeder på en MC-sajt? Jag har sagt att i nuläget hålls den en bra nivå, men om det släpps in för mycket saker som helt avviker mot föreningens huvudinriktning så är det inte bra.

                Bra sjuk diskussion?...är bara dina diskussioner friska då? Vad gör dig bättre?

                Kommentar

                • deelay
                  Användare
                  • September 2002
                  • 5394

                  Men stefan asså det va inte mot dig utan mot hela diskussionen.
                  Men framförallt innledningen jag skratta åt jag menar att komma på at börja skriva om det.Att sedan hoppa in i det efter det är startat är ju lite enklare att förstå,titta bara på mig .......here i am =)

                  http://www.aquariumstockholm.se/

                  Kommentar

                  • deelay
                    Användare
                    • September 2002
                    • 5394

                    Men stefan asså det va inte mot dig utan mot hela diskussionen.
                    Men framförallt innledningen jag skratta åt jag menar att komma på at börja skriva om det.Att sedan hoppa in i det efter det är startat är ju lite enklare att förstå,titta bara på mig .......here i am =)

                    http://www.aquariumstockholm.se/

                    Kommentar

                    • Guy_P
                      Användare
                      • April 2002
                      • 301

                      citat:förutom att jag inte vill se t ex "Killis" som ämnesrubrik på forumet
                      Varför skulle det vara så konstigt ? Vad jag vet så lever flera killis i Västafrika tillsammans med ciklider, och hur är det med Tanganyikakillin.

                      Guy
                      Guy

                      Kommentar

                      • Guy_P
                        Användare
                        • April 2002
                        • 301

                        citat:förutom att jag inte vill se t ex "Killis" som ämnesrubrik på forumet
                        Varför skulle det vara så konstigt ? Vad jag vet så lever flera killis i Västafrika tillsammans med ciklider, och hur är det med Tanganyikakillin.

                        Guy
                        Guy

                        Kommentar

                        • StefanL
                          Användare
                          • August 2002
                          • 10784

                          Man kan väl givetvis diskutera sällskap till ciklider, men då är det ju bäst att göra det under respektive ciklids härstamningsområde. Att börja indela nya ämnesgrupper som "Killis" eller "Tetra" bara för att dessa är kompatibla med vissa ciklider är det som jag velat undvika genom de rader jag skrivit. Gör man detta så tappar ciklid.se sin genuina identitet...som jag ser det.

                          Då blir ciklid.se inte annat än en kopia av t ex zoopet.com. Jag tycker dessa sajter skall komplettera varandra och inte konkurrera. Zoopet.com har den stora spridningen i intressegrupper, medan ciklid.se har spetskunskaper inom ciklidgruppen. Båda sajterna är riktigt inom sin genre. Det är just detta jag försökt förklara på de senaste 10-12 inläggen utan att någon egentligen förstått min mening...

                          Jag är väl bara enormt otydlig.

                          deelay:
                          Det är ju så att det är jag som gick vidare i detta ämne och allt efter mitt första inlägg så har jag fått förklara (och försvarat) min åsikt flertalet gånger...efter några gånger så har det blivit mer personligt då jag nästan varit själv om just denna åsikt (iallafall har det känts så). När jag i stort sett har inlägg över 30% i tråden så faller det naturligt att man tar åt sig av inlägg som endast handlar om att förlöjliga det jag skrivit. Jag respekterar andras åsikter (enligt min uppfattning) och förväntar mig detsamma tillbaka. Om man går in i en diskussion där det inte handlar om att tillföra något så kan man försöka att låta bli då det skapar en dålig stämning mellan medlemmar av olika åsikt. Vi är ju alla här för att diskutera vår hobby och ibland även vår förening...

                          Nu har jag absolut inget mer att tillägga på denna tråd så nu avslutas den från min sida...
                          Annars så ser det ut som om Aston Villa har god möjlighet att ta sin första bortaseger!! Det får en sann Villa-supporter att snart korka upp...

                          Update: Villa vann så nu ryker kvartingen!!! och lite till Ha det gött allihop...

                          Kommentar

                          • StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10784

                            Man kan väl givetvis diskutera sällskap till ciklider, men då är det ju bäst att göra det under respektive ciklids härstamningsområde. Att börja indela nya ämnesgrupper som "Killis" eller "Tetra" bara för att dessa är kompatibla med vissa ciklider är det som jag velat undvika genom de rader jag skrivit. Gör man detta så tappar ciklid.se sin genuina identitet...som jag ser det.

                            Då blir ciklid.se inte annat än en kopia av t ex zoopet.com. Jag tycker dessa sajter skall komplettera varandra och inte konkurrera. Zoopet.com har den stora spridningen i intressegrupper, medan ciklid.se har spetskunskaper inom ciklidgruppen. Båda sajterna är riktigt inom sin genre. Det är just detta jag försökt förklara på de senaste 10-12 inläggen utan att någon egentligen förstått min mening...

                            Jag är väl bara enormt otydlig.

                            deelay:
                            Det är ju så att det är jag som gick vidare i detta ämne och allt efter mitt första inlägg så har jag fått förklara (och försvarat) min åsikt flertalet gånger...efter några gånger så har det blivit mer personligt då jag nästan varit själv om just denna åsikt (iallafall har det känts så). När jag i stort sett har inlägg över 30% i tråden så faller det naturligt att man tar åt sig av inlägg som endast handlar om att förlöjliga det jag skrivit. Jag respekterar andras åsikter (enligt min uppfattning) och förväntar mig detsamma tillbaka. Om man går in i en diskussion där det inte handlar om att tillföra något så kan man försöka att låta bli då det skapar en dålig stämning mellan medlemmar av olika åsikt. Vi är ju alla här för att diskutera vår hobby och ibland även vår förening...

                            Nu har jag absolut inget mer att tillägga på denna tråd så nu avslutas den från min sida...
                            Annars så ser det ut som om Aston Villa har god möjlighet att ta sin första bortaseger!! Det får en sann Villa-supporter att snart korka upp...

                            Update: Villa vann så nu ryker kvartingen!!! och lite till Ha det gött allihop...

                            Kommentar

                            • Robin
                              Användare
                              • January 2003
                              • 4526

                              Jag sitter här och storler!
                              Ville bara säga att jag tycker exakt så som Stefan.

                              KLART SLUT
                              Mvh
                              Robin

                              Kommentar

                              • Robin
                                Användare
                                • January 2003
                                • 4526

                                Jag sitter här och storler!
                                Ville bara säga att jag tycker exakt så som Stefan.

                                KLART SLUT
                                Mvh
                                Robin

                                Kommentar

                                Arbetssätt...