Onödiga annonser här på NCS !!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Henrik Dehlin
    NCS Medlem
    • September 2002
    • 1913

    #31
    Alla gillar inte zoopet,Däribland jag så därför besöker jag inte den sidan,kan dock hända att jag kollar nått i fiskarkivet däribland!..men väldigt sällan,Så därför anser jag att man kan lika gärna lägga in annonser här om tetror och sånt för visa har det som foder fisk,Hmm nu behöver vi inte blanda in forumet eftersom det redan är uppdelat i olika delar och där finns b.la "Övriga fiskar" så endel har även skrivit om guppy på "CIKLID.se!" forumet är uppdelat men ej köp och sälj det är det som är skilldnanden på det hela tycker jag..

    Aj nog för mig i denna diskusion iaf,för nu ska jag lägga mig..Natti på er!

    Kommentar

    • maswa
      Användare
      • June 2003
      • 52

      #32
      håller med henke. jag menar vad är det att tjafsa om om folk bland söker eller säljer malar/tetror!? har själv sökt tex skivtetra som ett sjyst komplement till mitt sydamerika...
      ..LÄGG NER!!

      Kommentar

      • maswa
        Användare
        • June 2003
        • 52

        #33
        håller med henke. jag menar vad är det att tjafsa om om folk bland söker eller säljer malar/tetror!? har själv sökt tex skivtetra som ett sjyst komplement till mitt sydamerika...
        ..LÄGG NER!!

        Kommentar

        • JohanW
          Användare
          • February 2003
          • 127

          #34
          Mer störande med onödiga trådar......
          11 Pigeon blood
          9 VF nhamunda blue
          Ett gäng L-malar

          Kommentar

          • JohanW
            Användare
            • February 2003
            • 127

            #35
            Mer störande med onödiga trådar......
            11 Pigeon blood
            9 VF nhamunda blue
            Ett gäng L-malar

            Kommentar

            • Bilbo
              NCS Medlem
              • April 2002
              • 1159

              #36
              ....som denna
              // Magnus Arvidsson

              Kommentar

              • Bilbo
                NCS Medlem
                • April 2002
                • 1159

                #37
                ....som denna
                // Magnus Arvidsson

                Kommentar

                • Micke
                  Användare
                  • April 2002
                  • 9579

                  #38
                  Jag tycker också att man bör kunna annonsera andra fiskar än ciklider. För att göra alla nöjda kan Kjells lösning med indelning av annaonser i kategorier vara en bra idé.
                  Man bör dock då kunna välja om man vill se annonser av en viss kategori eller som idag visa en lista med alla annonser.
                  Själv tycker jag att det känns lite onödigt eftersom det trots allt fortfarande rör sig om ganska få annonser. Men eftersom annonserandet med allra största säkerhet kommer att öka är det lika bra att börja att titta på alternativ till förbättringar redan nu.
                  Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                  Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                  Kommentar

                  • Micke
                    Användare
                    • April 2002
                    • 9579

                    #39
                    Jag tycker också att man bör kunna annonsera andra fiskar än ciklider. För att göra alla nöjda kan Kjells lösning med indelning av annaonser i kategorier vara en bra idé.
                    Man bör dock då kunna välja om man vill se annonser av en viss kategori eller som idag visa en lista med alla annonser.
                    Själv tycker jag att det känns lite onödigt eftersom det trots allt fortfarande rör sig om ganska få annonser. Men eftersom annonserandet med allra största säkerhet kommer att öka är det lika bra att börja att titta på alternativ till förbättringar redan nu.
                    Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
                    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

                    Kommentar

                    • Bilbo
                      NCS Medlem
                      • April 2002
                      • 1159

                      #40
                      Jag har kollat igenom annonserna from 2003-12-07. Av de som ligger där idag är det endast 6 st annonser av 148 (4%) som är fokuserade på enbart icke-ciklider, av dessa är 3 st köpes, däremot finns det någon som vill sälja både malawiciklider och Ancistrusar. Att gnöla om detta är ju enbart patetiskt. Och att kalla denna frekvens för "jämt och ständigt" är ju inte riktigt relevant.
                      // Magnus Arvidsson

                      Kommentar

                      • Bilbo
                        NCS Medlem
                        • April 2002
                        • 1159

                        #41
                        Jag har kollat igenom annonserna from 2003-12-07. Av de som ligger där idag är det endast 6 st annonser av 148 (4%) som är fokuserade på enbart icke-ciklider, av dessa är 3 st köpes, däremot finns det någon som vill sälja både malawiciklider och Ancistrusar. Att gnöla om detta är ju enbart patetiskt. Och att kalla denna frekvens för "jämt och ständigt" är ju inte riktigt relevant.
                        // Magnus Arvidsson

                        Kommentar

                        • Fiskar.nu
                          Användare
                          • September 2003
                          • 442

                          #42
                          onödigt för dig! Om det ska bara finnas ciklid annonser så borde hela forumet bara handla om ciklider osv.
                          375 liter till L-malar

                          Kommentar

                          • Fiskar.nu
                            Användare
                            • September 2003
                            • 442

                            #43
                            onödigt för dig! Om det ska bara finnas ciklid annonser så borde hela forumet bara handla om ciklider osv.
                            375 liter till L-malar

                            Kommentar

                            • Ola Svensson
                              Användare
                              • April 2002
                              • 14633

                              #44
                              En mycket relevantare indelning vore att lägga akvarier och möjligen tillbehör i en egen grupp (på samma sätt som köpes och säljes går välja). Har man akvarium så har man. Jag är inte ett dugg intresserad av dessa anonser medan andra som inte har eller vill sälja ett akvarium är mycket intresserade.
                              Med vänliga hälsningar

                              Ola

                              Kommentar

                              • Ola Svensson
                                Användare
                                • April 2002
                                • 14633

                                #45
                                En mycket relevantare indelning vore att lägga akvarier och möjligen tillbehör i en egen grupp (på samma sätt som köpes och säljes går välja). Har man akvarium så har man. Jag är inte ett dugg intresserad av dessa anonser medan andra som inte har eller vill sälja ett akvarium är mycket intresserade.
                                Med vänliga hälsningar

                                Ola

                                Kommentar

                                Arbetssätt...