Onödiga annonser här på NCS !!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Emil Martinsson
    Användare
    • November 2003
    • 167

    #16
    Jag håller med dig Hasse. Det ska inte vara mer komplicerat än vad det behöver vara. Keep it simple!
    Emil
    http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=141499

    Kommentar

    • Emil Martinsson
      Användare
      • November 2003
      • 167

      #17
      Jag håller med dig Hasse. Det ska inte vara mer komplicerat än vad det behöver vara. Keep it simple!
      Emil
      http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=141499

      Kommentar

      • klassisk ära
        Användare
        • July 2003
        • 139

        #18
        Den é go!

        Kommentar

        • klassisk ära
          Användare
          • July 2003
          • 139

          #19
          Den é go!

          Kommentar

          • StefanL
            Användare
            • August 2002
            • 10784

            #20
            Antingen är det ciklid.se eller zoopet.com.

            Om man kan börja "köp och sälja" övriga fiskarter så kan man nog snart se ämnen som inte har mycket med ciklider att göra.

            Konkreta riktlinjer ger inga missförstånd...diffusa skapar däremot kaos.

            Jag håller med Cutekid i grunden även om det kan verka lite petigt, men anledningen till att jag håller med är att om man släpper på ett område så kommer snart ett annat upp till diskussion...

            Kommentar

            • StefanL
              Användare
              • August 2002
              • 10784

              #21
              Antingen är det ciklid.se eller zoopet.com.

              Om man kan börja "köp och sälja" övriga fiskarter så kan man nog snart se ämnen som inte har mycket med ciklider att göra.

              Konkreta riktlinjer ger inga missförstånd...diffusa skapar däremot kaos.

              Jag håller med Cutekid i grunden även om det kan verka lite petigt, men anledningen till att jag håller med är att om man släpper på ett område så kommer snart ett annat upp till diskussion...

              Kommentar

              • Henrik Dehlin
                NCS Medlem
                • September 2002
                • 1913

                #22
                Pumpar och akvarium ? ska inte det heller får säljas på den sida?...Då kanske ni säger det hör till,Men det gör juh även andra fiskar med =)..

                Kommentar

                • Henrik Dehlin
                  NCS Medlem
                  • September 2002
                  • 1913

                  #23
                  Pumpar och akvarium ? ska inte det heller får säljas på den sida?...Då kanske ni säger det hör till,Men det gör juh även andra fiskar med =)..

                  Kommentar

                  • StefanL
                    Användare
                    • August 2002
                    • 10784

                    #24
                    Det gäller givetvis enbart fisksläktet och ciklid.se´s huvudsakliga inriktning...förlöjliga inte diskussionen.

                    Kommentar

                    • StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

                      #25
                      Det gäller givetvis enbart fisksläktet och ciklid.se´s huvudsakliga inriktning...förlöjliga inte diskussionen.

                      Kommentar

                      • Henrik Dehlin
                        NCS Medlem
                        • September 2002
                        • 1913

                        #26
                        Jag förlöjlar den inte alls!...Men vadå tycker ni det är jobbigt att skippa en annons om Tetor ifall du inte är intresserad utav just tetror?..Jag tycker iaf att det vore synd om vi skulle förbjuda annonser som synodonits,malar och foderfisk och sådant
                        Förövrigt tycker jag att det är löjligt att ens ta upp en sånn här tråd..

                        Kommentar

                        • Henrik Dehlin
                          NCS Medlem
                          • September 2002
                          • 1913

                          #27
                          Jag förlöjlar den inte alls!...Men vadå tycker ni det är jobbigt att skippa en annons om Tetor ifall du inte är intresserad utav just tetror?..Jag tycker iaf att det vore synd om vi skulle förbjuda annonser som synodonits,malar och foderfisk och sådant
                          Förövrigt tycker jag att det är löjligt att ens ta upp en sånn här tråd..

                          Kommentar

                          • StefanL
                            Användare
                            • August 2002
                            • 10784

                            #28
                            Om du vill köpa Tetror så finns ju redan den bra sajten zoopet.com.

                            Jag är just nu på CIKLID.se!

                            citat:Jag håller med Cutekid i grunden även om det kan verka lite petigt, men anledningen till att jag håller med är att om man släpper på ett område så kommer snart ett annat upp till diskussion...
                            Jag skrev dessa rader då jag själv kan tycka att det är petigt...men efter en stunds tänkande (ja jag gör det ibland) så kan jag se att detta kan bli ett större problem längre fram. Jag vill inte prata Guppy här då det som sagt finns andra riktigt bra forum för de diskussionerna...

                            Kommentar

                            • StefanL
                              Användare
                              • August 2002
                              • 10784

                              #29
                              Om du vill köpa Tetror så finns ju redan den bra sajten zoopet.com.

                              Jag är just nu på CIKLID.se!

                              citat:Jag håller med Cutekid i grunden även om det kan verka lite petigt, men anledningen till att jag håller med är att om man släpper på ett område så kommer snart ett annat upp till diskussion...
                              Jag skrev dessa rader då jag själv kan tycka att det är petigt...men efter en stunds tänkande (ja jag gör det ibland) så kan jag se att detta kan bli ett större problem längre fram. Jag vill inte prata Guppy här då det som sagt finns andra riktigt bra forum för de diskussionerna...

                              Kommentar

                              • Henrik Dehlin
                                NCS Medlem
                                • September 2002
                                • 1913

                                #30
                                Alla gillar inte zoopet,Däribland jag så därför besöker jag inte den sidan,kan dock hända att jag kollar nått i fiskarkivet däribland!..men väldigt sällan,Så därför anser jag att man kan lika gärna lägga in annonser här om tetror och sånt för visa har det som foder fisk,Hmm nu behöver vi inte blanda in forumet eftersom det redan är uppdelat i olika delar och där finns b.la "Övriga fiskar" så endel har även skrivit om guppy på "CIKLID.se!" forumet är uppdelat men ej köp och sälj det är det som är skilldnanden på det hela tycker jag..

                                Aj nog för mig i denna diskusion iaf,för nu ska jag lägga mig..Natti på er!

                                Kommentar

                                Arbetssätt...