Fick inget idag heller. Är det posten som har strulat eller kom inte min beställning fram?
Bonuserbjudandet utskickat
Kollaps
X
-
-
Fick inget idag heller. Är det posten som har strulat eller kom inte min beställning fram?Mvh
Martin PerssonKommentar
-
äh jag fick inte heller nått, typiskt hade varit perfekt att roa sig med under helgen. Nåja julafton är ju inte förren nästa veckaKommentar
-
äh jag fick inte heller nått, typiskt hade varit perfekt att roa sig med under helgen. Nåja julafton är ju inte förren nästa veckaKommentar
-
Hej!
Jag hämtade ut mina saker i onsdags. Jag är mycket mycket nöjd.
Tack för ett kanon år allesammans!
Mvh MariaKommentar
-
Hej!
Jag hämtade ut mina saker i onsdags. Jag är mycket mycket nöjd.
Tack för ett kanon år allesammans!
Mvh MariaKommentar
-
Följande personer kan tyvärr inte räkna med att få något paket med bonuserbjudande innan jul. Skälet är främst att vi inte fått bekräftelse på inbetalningen innan den 15/12 då paketeringen gjordes. Paketen är dock packade och läggs på lådan varefter vi ser att pengarna kommit in, igår var det endast en batalning som inte kommit in. För några gäller dessvärre också att merparten eller alla av produkterna var tillfälligt slut, dessa paket kommer då att skickas i mellandagarna.
Petter Claeson, Göteborg
Ralf Westerlund, Huskvarna
Jonas Magnusson, Hägersten.
Kenneth Törnkvist, Ekeby
Stefan Persson, TÄBY
Peter Nilsson, Svedala
Stefan Bergmark, Sundsvall
Per Molin, Härnösand
Björn Skrak, Kristinehamn
Bo Svalin, Perstorp
Lars Ericsson, Stockholm
Håkan Bergdahl, Piteå
Martin Persson, Västerås
Hoppas ni ändå får många paket och en riktigt trevlig jul!
Frågor om bonuserbjudande kan mailas direkt till mig eller bonus@ciklid.se
DavidKommentar
-
Följande personer kan tyvärr inte räkna med att få något paket med bonuserbjudande innan jul. Skälet är främst att vi inte fått bekräftelse på inbetalningen innan den 15/12 då paketeringen gjordes. Paketen är dock packade och läggs på lådan varefter vi ser att pengarna kommit in, igår var det endast en batalning som inte kommit in. För några gäller dessvärre också att merparten eller alla av produkterna var tillfälligt slut, dessa paket kommer då att skickas i mellandagarna.
Petter Claeson, Göteborg
Ralf Westerlund, Huskvarna
Jonas Magnusson, Hägersten.
Kenneth Törnkvist, Ekeby
Stefan Persson, TÄBY
Peter Nilsson, Svedala
Stefan Bergmark, Sundsvall
Per Molin, Härnösand
Björn Skrak, Kristinehamn
Bo Svalin, Perstorp
Lars Ericsson, Stockholm
Håkan Bergdahl, Piteå
Martin Persson, Västerås
Hoppas ni ändå får många paket och en riktigt trevlig jul!
Frågor om bonuserbjudande kan mailas direkt till mig eller bonus@ciklid.se
DavidKommentar
-
hm jag har fortfarande inte fått mitt paket....
Men jag är ju inte med på listan så det kommer väl snart hoppas jag!Kommentar
-
Men jag är ju inte med på listan så det kommer väl snart hoppas jag!Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mattias Nilsson
Men jag är ju inte med på listan så det kommer väl snart hoppas jag!DavidKommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Mattias Nilsson
Men jag är ju inte med på listan så det kommer väl snart hoppas jag!DavidKommentar
-
Kanske ovädret som ställt till det för posten? Nåja då får man en julklapp strax efter jul oxå
Tack för beskedet!
Mvh
MattiasKommentar
-
Kanske ovädret som ställt till det för posten? Nåja då får man en julklapp strax efter jul oxå
Tack för beskedet!
Mvh
MattiasKommentar
-
Så var det den 23:e idag , lille julafton. Kommer hem med spänd förväntan för att kunna öppna en tidig julklapp.
Inget paket!!!!
Sen ser jag att jag inte står med på listan!!!
Vad har hänt egentligen?
Det skall väl inte ta 8 dagar för posten att förmedla ett paket. Det är fullt möjligt att cykla genom Sverige på 8 dagar. Vad håller posten på med egentligen???
Eller är jag trots allt med på listan???
En jinnarpare med begynnande oro som trots allt önskar alla en god jul.Åter till CA
Det är där jag hör hemmaKommentar
Kommentar