If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Har idag 040123!? inte fått allt, endast pump o filter.
Beklagar att vi inte lyckas få iväg alla produkter ännu, anledningen är helt enkelt att det varit slut på Aqualog-böckerna i vårt avlånga land. Första beskedet vi fick var sedan att det inte gick att få tag på mer men sedan blev vi lovade leverans i början av januari. Leveranstiden har nu flyttats fram och senaste beskedet är 29/1.
Kan bara tacka er som väntar tålmodigt och är det någon som tröttnat på att vänta får ni givetvis höra av er så ni kan få pengarna tillbaka.
Ja, vad skall jag säga. Beslutet från börja med bonuserbjudandet var att inte återbeställa produkter som tog slut utan att principen först till kvarn skulle gälla. Detta hade besparat både mig och många av er som väntar på paket en massa bekymmer.
Under denna vecka kommer jag skicka ut de produkter som inte är Aqualog till er som vänta på komplettering eller erat första paket.
På Aqualog fronten är det senaste beskedet jag har fått att Aqualog-böckerna har nu kommit till svenska grossisten och dessa kommer gå med en leverans till Stockholm nästa vecka. De var alltså inte med i leveransen den 29/1.
Jag vill åter igen poängtera att vi givetvis återbetalar pengarna för de som önskar det istället för att vänta ytterligare.
Jag, förmodligen mer än någon annan önskar få ett slut på denna minst sagt trista historia.
citat:Jag, förmodligen mer än någon annan önskar få ett slut på denna minst sagt trista historia.
Jag förstår att det känns tråkigt och jobbigt med detta händelseförlopp, men låt inte denna "historia" lägga för stor skugga över det arbete ni gjort och det erbjudande ni gett medlemmarna.
Givetvis förstår jag även de som beställt och fått vänta länge...det är beklagligt, men jag hoppas att det inte har effekten att det blir mindre beställning nästa år.
Nu i helgen lades kompletteringar på lådan till följande personer:
- Tommy Nilsson
- Jens Johansson (Ej Aqualog)
- Micael Nilsson
- Stefan Sandell
- Mattias Nilsson (Ej Aqualog)
- Tommy Jakobsson
- Jari Nätynki
- Kristian Roos
- Mats Högberg
- Per Nylén
- Kennet Kölbrant
- Leif Carlsson
Ni två ovan som beställt Aqualog kommer få ytterligare ett paket när dessa är levererade. Är det någon som inte finns med på listan ovan och inte enbart beställt Aqualog men väntar på paket ber jag er kontakta mig via mail david@ciklid.se
Kommentar