Det är ju samma sak som med Dubbar tycker jag. Kanonfina som yngel men inte direkt tilltalande som vuxna. Vi har ju olika uppfattningar om vad vi tycker är fint och fult. personligen tycker jag de flesta brichardis är riktigt snygga.
Ang. Tropheus ! (ovanliga)
Kollaps
X
-
-
Du har alldeles rätt i att vi tycker olika om vad som ser trist ut och inte, cutekid.
Och tur är väl det.
Personligen gillar jag moorii bättre än brichardi.
Lycka till med dina brichardi!!Kommentar
-
Såg alla hur fint vi nu löste en kommande konflikt? He heKommentar
-
Det verkar ju också som om det finns två varianter: Namansi North och Namansi South... http://www.africandivingltd.com/cichlidscene_1_57.html
Att dom är dyra beror ju dels på att det är en nyhet men också på dom förekommer rätt sparsamt samt att platsen dom fångas på vimlar av Flodhästar! Ett djur man inte bör studera allt för närgånget i vattenläge! Om fisken sen är värd priset är ju upp till var och en.
Kommentar
-
ingen som har någon ovanlig troffe ?.. på tal om att komma ifrån ämnet
17 inlägg om Fiery Fry räcker mer än väl
mera troffar...mera troffarhej hopp i plurretKommentar
-
ingen som har någon ovanlig troffe ?.. på tal om att komma ifrån ämnet
17 inlägg om Fiery Fry räcker mer än väl
mera troffar...mera troffarhej hopp i plurretKommentar
-
Hej, Det ovanligaste jag har haft var när jag började med toffar, för 10 år sedan, jag tror att dom kallades för tomahawk moorii eller något liknande, vet inte vad det var för art egentligen!?
är det någon som vet vad det var för troffar jag hade, jag kommer inte ens ihåg hur dom såg ut
angående brichardi, så tycker jag bara att katonga är riktigt snygg!Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Hej, Det ovanligaste jag har haft var när jag började med toffar, för 10 år sedan, jag tror att dom kallades för tomahawk moorii eller något liknande, vet inte vad det var för art egentligen!?
är det någon som vet vad det var för troffar jag hade, jag kommer inte ens ihåg hur dom såg ut
angående brichardi, så tycker jag bara att katonga är riktigt snygg!Passenger on Planet Earth:
Pet.macro nsumbu
Pet.moshi ikola
Pet.Trewavasae
Pet.Bulu-Point "Red"
Pet.orthognathus tricolor mvuna
Pet.Longola
Tr.Ilangi
Tr.Muzi
Tr.Katonga
Neo.LeleupiKommentar
-
Undrar vad en Troffe kostar i typ Tanzania?
Har nämligen en polare som befinner sig en dagsfärd från sjön.
Kommentar
-
Undrar vad en Troffe kostar i typ Tanzania?
Har nämligen en polare som befinner sig en dagsfärd från sjön.
Kommentar
-
Om jag inte har helt fel så är Tropheus Brichardi "Kabimba" (Canary Cheek) ganska ovanlig. Vet att jag + en kille till här i sverige är de enda som har dem, om det inte är ngn annan gammal troffe räv som sitter på några.Kommentar
-
Om jag inte har helt fel så är Tropheus Brichardi "Kabimba" (Canary Cheek) ganska ovanlig. Vet att jag + en kille till här i sverige är de enda som har dem, om det inte är ngn annan gammal troffe räv som sitter på några.Kommentar
-
Det finns fler Calle,jag vet två stycken(förutom dig då)som har dom här i Malmö området,men dom är ju ändå ganska så ovanliga.Jag tror att Brichardi över huvud taget är ganska så ovanliga här i Sverige,rätta mig om jag har fel...mvh StefanKommentar
-
Det finns fler Calle,jag vet två stycken(förutom dig då)som har dom här i Malmö området,men dom är ju ändå ganska så ovanliga.Jag tror att Brichardi över huvud taget är ganska så ovanliga här i Sverige,rätta mig om jag har fel...mvh StefanKommentar
-
Kommentar