If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Mysis, vadå, det finns bara en sorts mysis (vad jag vet), det är en liten räka som man köper i frysta block i akvarieaffärer.
Grönflingor med spirulina är oxå kalas för demasoni.
Din mal KAN ju klara sej, men om du säger att dom hackar på han nu, så...
Mysis, vadå, det finns bara en sorts mysis (vad jag vet), det är en liten räka som man köper i frysta block i akvarieaffärer.
Grönflingor med spirulina är oxå kalas för demasoni.
Din mal KAN ju klara sej, men om du säger att dom hackar på han nu, så...
Mina Golden är fortfarande vettskrämda? Fattar inte varför?! Sitter och trycker i hörnet under pumpen. Så fort man närmar sig karet så flyr de i panik, är det normalt???!!!
Mina Golden är fortfarande vettskrämda? Fattar inte varför?! Sitter och trycker i hörnet under pumpen. Så fort man närmar sig karet så flyr de i panik, är det normalt???!!!
Pumpen är på 600l/h ( ska räcka på ett 190L kar tycker man )
Hur det är inrett? Det är ett Juwel hörn modell med 2st BTN moduler på sidorna, lite växter, sand+marmurkross, samt en rot på 1,2kg i mitten. Det finns gott om gömställen tycker jag. Har ej kollat nitriten.
Pumpen är på 600l/h ( ska räcka på ett 190L kar tycker man )
Hur det är inrett? Det är ett Juwel hörn modell med 2st BTN moduler på sidorna, lite växter, sand+marmurkross, samt en rot på 1,2kg i mitten. Det finns gott om gömställen tycker jag. Har ej kollat nitriten.
Kommentar