Fiskar.nu

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Eric
    Användare
    • October 2003
    • 53

Fiskar.nu

Fiskar.nu jag vill bara tacka dig för alla dina sköna inlägg här på forumet.
    Är det lugnt på jobbet och jag känner mig lite nere så klickar jag mig in på din profil och läser alla dina inlägg. Och vips!!!.... så sprider sig ett leende över mina läppar.

Tack!!

// Eric
    Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs.
    I am haunted by waters.

//Norman Maclean
  • Mohlin
    Användare
    • May 2002
    • 139

Och om inte det skulle var tillräckligt uppiggande så prova denna.
    Avigsidan. Här samlar Avigmastern aviga språkligheter, felöversättningar och mycket annat.

Jag har fått sitta o bita mig i tungan för att inte skratta högt.

Kommentar

• swede
      Användare
      • November 2003
      • 40

Erik

Jag gjorde som du och är beredd att hålla med....
      Swede

Kommentar

• Eric
        Användare
        • October 2003
        • 53

Ibland får jag känslan att Fiskar.nu är nån som sitter och driver med oss, eller också så tänker killen alldeles för fort och hinner inte riktigt med att skriva. Kul är det iallafall.

//Eric
        Eventually, all things merge into one, and a river runs through it. The river was cut by the world's great flood and runs over rocks from the basement of time. On some of the rocks are timeless raindrops. Under the rocks are the words, and some of the words are theirs.
        I am haunted by waters.

//Norman Maclean

Kommentar

• Fiskar.nu
          Användare
          • September 2003
          • 442

hehe, huvudet blir överhett...
          375 liter till L-malar

Kommentar

• Fiskar.nu
            Användare
            • September 2003
            • 442

visst är det härligt med mig, att jag finns till hands. På slutet av dagen behöver alla en skratt Härligt
            375 liter till L-malar

Kommentar

Arbetssätt...