Fredrik: Tar du bilder på ditt kar med jämna mellanrum? Det vore skoj att se hur det går med det.
Glasproblem
Kollaps
X
-
-
Det går bra att följa karets utveckling på länken här:
Jag vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera men det blir lite då och då.
mvh,Kommentar
-
Det går bra att följa karets utveckling på länken här:
Jag vet inte hur ofta jag kommer att uppdatera men det blir lite då och då.
mvh,Kommentar
-
Nu med klart vatten:
Man ska nog beakta att kameran inte är så bra på att "strippa" motljus som det mänskliga ögat. För att uppleva hur det verkligen ser ut måste det ses på riktigt och detta medför både positiva och negativa saker i förhållande till bilden.
mvh,Kommentar
-
Nu med klart vatten:
Man ska nog beakta att kameran inte är så bra på att "strippa" motljus som det mänskliga ögat. För att uppleva hur det verkligen ser ut måste det ses på riktigt och detta medför både positiva och negativa saker i förhållande till bilden.
mvh,Kommentar
-
-
-
Jag har för tillfället C. borleyi "Kadango", C. moorii, D. compressiceps och N. livingstonii i karet. Mooriin har jag bara haft i detta karet några dagar men den verkar lämna grus och växter ifred.
mvh,Kommentar
-
Jag har för tillfället C. borleyi "Kadango", C. moorii, D. compressiceps och N. livingstonii i karet. Mooriin har jag bara haft i detta karet några dagar men den verkar lämna grus och växter ifred.
mvh,Kommentar
-
det finns mer än öl i danmark heheKommentar
-
det finns mer än öl i danmark heheKommentar
-
Perfekt. I de där krokarna hänger jag ju ofta.
mvh,Kommentar
-
Perfekt. I de där krokarna hänger jag ju ofta.
mvh,Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Fredrik H.
Jag tror jag tar och ringer en glasexpert. Är det någon som vet var man kan få tag i Etylmetylketon?
Jag tippar att "utfällningen" är silikonrester. Casco har ett medel som heter Silstrip. Det är förtjockat till en gelé, så det kan användas på lodräta ytor. Jag har använt det för att ta bort silikonolja från mitt akvarium.
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Fredrik H.
Jag tror jag tar och ringer en glasexpert. Är det någon som vet var man kan få tag i Etylmetylketon?
Jag tippar att "utfällningen" är silikonrester. Casco har ett medel som heter Silstrip. Det är förtjockat till en gelé, så det kan användas på lodräta ytor. Jag har använt det för att ta bort silikonolja från mitt akvarium.
Kommentar
Kommentar