Glofish

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

Introduktionen i zoohandeln för denna genmanipulerade fisk kommer att ske den 5 Januari. Fisken är framtagen för att hjälpa till att ge indikationer på vattenförhållanden som jag förstått det, men i USA (var annars) tippas det att bli en sensation inom akvaristiken.

Vad kan man säga?

Kommentar

• So
      NCS Medlem
      • August 2003
      • 177

Med tanke på alla elavbrott vi får stå ut med kan dom ju lysa upp tillvaron lite när ordet ”akvarielampa” nu kan få en helt ny innebörd.

Feliz Ano Novo!

Kommentar

• So
        NCS Medlem
        • August 2003
        • 177

Med tanke på alla elavbrott vi får stå ut med kan dom ju lysa upp tillvaron lite när ordet ”akvarielampa” nu kan få en helt ny innebörd.

Feliz Ano Novo!

Kommentar

• nashorn

citat:The photos below were taken under natural light and show the newest, most vibrantly colored, best looking, and most attractive fish you will find on the market today.
          Då köper jag hellre "normala" fiskar. Tycker det finns tillräckligt med färg och mångfald hos dessa.

Kommentar

• nashorn

citat:The photos below were taken under natural light and show the newest, most vibrantly colored, best looking, and most attractive fish you will find on the market today.
            Då köper jag hellre "normala" fiskar. Tycker det finns tillräckligt med färg och mångfald hos dessa.

Kommentar

Arbetssätt...