Jag vet detta men något som inträffade sist när honan tuggade så jag lät henne spotta i det stora karet (eftersom jag inte hade nått annat) var ynglen "färgade" när jag såg dem första gången... Sen försvann de förstås... ibland kan man mata mina malawisar med tigerbarber....vilka rovdjur jag har! även fast de är växtätare.
Malawi tråd
Kollaps
X
-
-
Finns det någon Malawi ål som inte är omöjlig att få tag på häromkring? Skulle vilja ha 1 eller 2 till mitt stösta kar,Eller är det bara Mastacembellus som är lätt att få tag i?..Den kommer juh dock från tanganyika..Kommentar
-
Finns det någon Malawi ål som inte är omöjlig att få tag på häromkring? Skulle vilja ha 1 eller 2 till mitt stösta kar,Eller är det bara Mastacembellus som är lätt att få tag i?..Den kommer juh dock från tanganyika..Kommentar
-
Aethiomastacembelus shiranus förkommer i handeln ibland.Kommentar
-
Aethiomastacembelus shiranus förkommer i handeln ibland.Kommentar
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
-
Hur kan man könsbestämma två röda Rödzebra? Har glömt av vilken somvar vilken från inköpet.
Den mindre har intensivare gula äggfläckar medan den större är aggressivare.Mvh
RobinKommentar
-
Hur kan man könsbestämma två röda Rödzebra? Har glömt av vilken somvar vilken från inköpet.
Den mindre har intensivare gula äggfläckar medan den större är aggressivare.Mvh
RobinKommentar
-
Hej.
röd zebra:
Hanne: blå eller rosa.. i det här fallet alltså ljusare än honan.
fler, tydligare äggfläckar och även fler småfläckar på övriga fenor på bakre delen av kroppen. mer Agressiv.
Hona:
Röd/orange, färre äggfläckar. färre småfläckar på fenor på bakre delen av kroppen. Mindre agressiv.
Hoppas det hjälperKommentar
-
Hej.
röd zebra:
Hanne: blå eller rosa.. i det här fallet alltså ljusare än honan.
fler, tydligare äggfläckar och även fler småfläckar på övriga fenor på bakre delen av kroppen. mer Agressiv.
Hona:
Röd/orange, färre äggfläckar. färre småfläckar på fenor på bakre delen av kroppen. Mindre agressiv.
Hoppas det hjälperKommentar
Kommentar