If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Det står säkert någonstans men vad för slags foder är trepacket? Tropical algal wafers antar jag är "wafers" men de två andra? Är det flingor, granulat eller peletts? (Tropical spirulina super forte & Tropical discus D-50).
Om man bara vill ha en årgång av ciklidbladet. Skulle det inte gå att få den skickad tillsammans med nästa nummer då? Eller blir ett sånt paket för stort och dyrare i frakt??
Det står säkert någonstans men vad för slags foder är trepacket? Tropical algal wafers antar jag är "wafers" men de två andra? Är det flingor, granulat eller peletts? (Tropical spirulina super forte & Tropical discus D-50).
Bra fråga, jag utgick ifrån att detta var flingfoder men hittar inget som styrker detta. Jag skall kolla detta och återkomma.
citat:Om man bara vill ha en årgång av ciklidbladet. Skulle det inte gå att få den skickad tillsammans med nästa nummer då? Eller blir ett sånt paket för stort och dyrare i frakt??
Bonuserbjudandet och gamla årgångar av Ciklidbladet skickas från Stockholm.
Årets Ciklidblad från Göteborg.
Ciklidhälsningar
Kjell
Jag var en av dem som hjälpte till med utskicket.
Jag ville bara tacka dig kjell för växterna mm.
Vid framtida behov av hjälp med dyligt hör gärna av dig
Före Jul kommer förhoppningsvis alla ha fått sina paket.
Alla prylar som skall skickas inom Sverige kommer att packas på lördag för att sändas på måndagen den 15/12. Posten har lovat att allt som läggs på lådan innan den 16/12 skall vara ute innan Jul. De paket som skall utanför Sverige skickas imorgon.
Kommentar