Plocka inte bort skrivna inlägg...

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • StefanL
    Användare
    • August 2002
    • 10784

    Plocka inte bort skrivna inlägg...

    Plocka inte bort inlägg som gjorts då efterföljande inlägg/svar inte har någon mening alls pga att ordinarie ordning störts. Ändra hellre med en notis i det redan skrivna inlägget att det var ett missförstånd. Eller skriv ett nytt inlägg om "missen".

    I detta fall som jag syftar på (denna gång) handlar om ämnet "Hur laddar man upp bild...", men det har funnits fler exempel.

    Jag har själv däremot plockat bort en del ämnen (som jag själv startat) där jag skrivit felaktigt om något (gagnar inte forumets informationsbank). T ex gjorde jag en förfrågan om ämnet "Lack till bakgrund" (Poolfärg) kunde plockas bort då lacken inte fanns i transparent färg (missade att kolla upp det innan). Den plockades bort då den inte var relevant. Jag har även plockat bort egna startade ämnen som inte fått något svar på en veckas tid.
  • Henrik Dehlin
    NCS Medlem
    • September 2002
    • 1913

    #2
    Jag plocka bort det för att jag fatta helt fel...
    Ööö ifall du själv har gjort så varför klagar du då?

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #3
      Jag har INTE plockat bort något inlägg som någon svarat på...utan besvarat efter att jag gjorde en "miss". Läs vad som står i detta ämne HeNkEdeh...

      HELA ämnet plockades bort då ämnet var felaktigt...inga enskilda svar/inlägg har plockats bort!

      Kommentar

      • Henrik Dehlin
        NCS Medlem
        • September 2002
        • 1913

        #4
        Eftersom det var helt fel det jag hade svara så tog jag bort det...Sånt som är fel av mig plockar jag givetvis bort..

        Kommentar

        • StefanL
          Användare
          • August 2002
          • 10784

          #5
          Saken är ju den att efterkommande inlägg får ingen mening alls om man gör som du gjorde. Nu handlade det bara om ett svar på det du skrev...och det är väl inte hela världen.

          Jag tycker bara det vore synd om ämnen på flera ställen i framtiden tappar tråden...inget illa menat alls.

          Kommentar

          • Henrik Dehlin
            NCS Medlem
            • September 2002
            • 1913

            #6
            Nej visst men han fick juh ett korekt svar efter att jag hade tagit bort mitt inlägg och han fick det svaret han ville...

            Kommentar

            • GoSatta
              Användare
              • February 2003
              • 1686

              #7
              håller med det är rätt irriterande när man söker bland inlägg och trådarna är helt oförståliga pga. att folk har tagit bort inlägg. Blir det för mycket kommer folk sluta söka bland trådarna och då försvinner hela funktionen som "kunskaps databas".

              bättra att lägga in en PS. eller liknande om man årnrar sig, skriver fel, har fel etc.
              /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
              http://www.gosatta.org

              Kommentar

              • Danny_C
                Användare
                • April 2003
                • 334

                #8
                Jag tar inte bort, bara ändrar stavfel o sånt
                /danne

                Kommentar

                Arbetssätt...