Ciklidbladet 4/2003

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Micke
    Användare
    • April 2002
    • 9579

citat:Redan slagen, livet är hårt
    Visst är livet hårt ibland, idag räckte det att jag var borta från datorn en förmiddag så blev jag omsprungen i inläggstoppen här i forumet [:0].
    Nej skämt åsido så tycker tycker jag att Tricella ska ha en eloge för allt arbeta han lägger ner på att svara på frågor i forumet.

citatS: Fast jag hjälpte i alla fall till lite genom att fixa fram fotona
    Okej då!
    Dessutom har ju kjell lovat att ägna den tid han får över nu när han drar sig tillbaka från redaktörsskapet till att skriva ciklidbladsartiklar.

Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
    Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Bilbo
      NCS Medlem
      • April 2002
      • 1159

Kanske kan man få ett "hemma hos" reportage hos den avgående redaktören, under nästa år då!
      // Magnus Arvidsson

Kommentar

• Micke
        Användare
        • April 2002
        • 9579

Det är inte omöjligt att det blir ett "hemma hos"-repotage hos den avgående redaktören nästa år.
        Ciklider.se - En sida om Afrikanska ciklider
        Kullafotografen.se - Blogg och fotogalleri

Kommentar

• Gäst

Jo visst verkar det vara ett höjdar nummer, int ehunnit läsa så mycket ännu. Bara ett problem som kanske bara finns i min tidning, någon/några sidor tycksa ha skrynklat under tryckningen så vissa sidor är mer eller mindre oläsbara Som tur är verkar det inte ha drabbat några av de snygga bilderna

Kommentar

• Mrsonk
            Användare
            • December 2002
            • 233

Underbart. Det bästa posten levererat genom tiderna. Ett stort tack till alla artikellförfattare och speciellt till Kjell som slutar med flaggan en bra bit över toppen

En sak såg jag dock som måste tas upp. Har ni läst Kjell's reportage från Duiburg så förstår ni vad som ständigt rör sig i hjärnan på denna sanna akvarist:
            Citat:
            ...Med hjälp av lite tabletter FISK jag dock stopp på.....
            lut Citat
            Oscar Cederqvist
            -----------------

Kommentar

• Kjell Fohrman
              Användare
              • April 2002
              • 4619

citat:Bara ett problem som kanske bara finns i min tidning, någon/några sidor tycksa ha skrynklat under tryckningen så vissa sidor är mer eller mindre oläsbara
              Skicka ett mail till mig och påminn mig så skickar jag en ny tidning.

citat:Med hjälp av lite tabletter FISK jag dock stopp på...
              Där kan man snacka om specialeffektiva tabletter
              Ciklidhälsningar
              Kjell

Kommentar

• Rickard
                Användare
                • April 2002
                • 727

Nu när alla tycker att tidningen är kanon så skall jag faktiskt klaga. Tryckeriet har gjort ett dåligt jobb för det saknas lite bokstäver här och där.

Men i övrigt är det bara buga och bocka.
                M.v.h.
                Rickard

Kommentar

• Ola
                  Användare
                  • August 2002
                  • 1232

Jo, håller med dig Rickard, men det är ju inte så farligt sån tur är

Mvh Ola
                  ola lindeberg

Kommentar

• Kjell Fohrman
                    Användare
                    • April 2002
                    • 4619

citat:Tryckeriet har gjort ett dåligt jobb för det saknas lite bokstäver här och där.
                    Nu har nog inte detta med själva tryckningen att göra att halva bokstäver försvinner på en del ställen - det har även hänt tidigare och vi får försöka reda ut vad orsaken till detta är.
                    Ciklidhälsningar
                    Kjell

Kommentar

• MrGadget
                      Användare
                      • April 2002
                      • 74

Vilket nummer! Kom hem från jobbet och såg att tidningen hade kommit, släppte allt och fick en högtidsstund i soffan... Vilken kalender..

Kanonjobb av samtliga inblandade, fick lite skrivarinspiration, så jag får ta mig i kragen och skicka in nån artikel nästa år.

Med den kvaliteten känns det inte tungt att betala medlemsavgiften!

/Johan
                      "First they ignore you, then they laugh at you, then they'll fight you and then you'll win -- M.Gandhi"
                      http://mrgadget.esmartguy.com

Kommentar

Arbetssätt...