brevbäraren e på väg, jag kan höra slammret i brevlådorna, nu snart =)
Ciklidbladet 4/2003
Kollaps
X
-
-
Nu ska de läsas ciklidblad, har inte ölppnat den än, drar lite på det, måste fixa en filt, läslampa och en mugg choklad. det här är underbart/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Hej Kjell!
O,vilket fint nummer av CB,denna tidning är i världsklass,bra skrivna
artiklar, mycket fina foton.Kjell och jag delar på två favoritfiskar nämligen fjäril och altum.Till Micke,lycka till med arbetet, vi medlemmar ska hjälpa dig. Ciklidhälsningar Ann-MarieKommentar
-
Hej Kjell !
Nu har mina tidningar kommit och jag som är ny medlem har ju förmånen att ha fler "nya" tidningar att läsa. Jag blev glatt överraskad av att det var så fin kvalite på tidningarna.
En liten undran bara. Jag fick enbart nummer 2,3 och 4:a men nummer 1 för 2003 kom inte med. Jag vill gärna få det numret också och hoppas att det inte är slut hos dig.
Hälsningar Micke H (medlemsnr. 665)540 liter +222 +222 +100Kommentar
-
Ojojoj, sicket bamse nummer!
Har inte hunnit läsa igenom det än!
Så fin almanacka. Fredrik har verkligen lyckats bra med fotona!
Mvh Olaola lindebergKommentar
-
citattenhårt, brutalt och kritiskt betyg kommer senare
Ursäkta min observation:
Utdrag ur tråden "Påfågelgoby? Neonregnbågsfisk?" skrivet av orm...
citat:ja e där jämtKommentar
-
citat:En liten undran bara. Jag fick enbart nummer 2,3 och 4:a men nummer 1 för 2003 kom inte med. Jag vill gärna få det numret också och hoppas att det inte är slut hos dig.
Jag (göteborgaren) fick iväg 1200 tidningar, medan stockholmarna inte fått iväg sina 6 tidningar - men man kan väl inte ställa alltför höga krav på de som kommer från sveriges baksida[].
Men hav förtröstan - även de kommer nog så småningom att få fart på det som sitter på människans baksida och skicka iväg din tidning[:p].
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
Utmärkt tidning även denna gång. Jag antar att Kjells absoluta favorit är den som är störst på sidan. I så fall kan jag bara hålla med dig! Ett stort tack till den avgående redaktören, samt till de som hjälpt till med artiklar och översättningar!// Magnus ArvidssonKommentar
-
Underbart nummer och extremt fin almanacka. tackar för ett underbart nummer!/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
Kul att alla gillar tidningen och almanackan - nu är det dags att se fram emot nästa års Ciklidblad.Hur är läget Micke?
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
citat:Ursprungligen skickat av Kjell Fohrman
- nu är det dags att se fram emot nästa års Ciklidblad.Hur är läget Micke?
Ciklidhälsningar
Kjell
Kommentar
-
citat:Ursprungligen skickat av Micke
Redan där är du slagen Kjell, för vad jag kan minnas har det inte varit med någon artikel om madagaskarciklider under din tid som redaktör.
PS: Fast jag hjälpte i alla fall till lite genom att fixa fram fotona
Kommentar
-
Tricella: hehehe jag la märke till den annnonsen med för på akvarieguiden.nu har Gabbi ett helt koppel beundrare efter sig, å typ 2 dagar efter ja läst en sån tråd på AG så ser ja henne i den annonsen
Undrar hur lång tid det tar innan hon får mittuppslaget i ciklidbladet med texten: alla akvaristers våta dröm.
fish r friendKommentar
Kommentar