If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ang. T. duboisis ankomst till Sverige: De första kom 1963, jag såg dem första gången 1964 på en utställning i Göteborg. Det var en grupp ungdjur och en stor sensation! De var Ulf Johanssons på Högsbo zoologiska och jag tror att han var först!
Tyvärr har Ciklidbladet blivit rejält försenat av flera anledningar (bl.a. att det var extra mycket att trycka denna gång och krångligare att plasta in). Tidningarna skickas från tryckeriet imorgon (onsdag) och då har jag dom på torsdag. Om dom kommer på förmiddagen så hinnar jag förhoppningsvis sätta etiketter på tidningarna och få iväg dom på torsdag och sedan har posten tre vardagar på sig att distribuera dom, vilket innebär att ni får dom på tisdag - den som väntar på något gott......
Ciklidhälsningar
Kjell
Ånä, DEn gamla häckiga inspelning lever än, jag måste nog göra en ny inspelning och rädda världen.
Faktum är att jag har funderingar på att komma på Ciklidstämman i Stockholm för att säga hej till gamla kompisar. Kanske Kjell blir glad om han slipper spela & sjunga
citat:Faktum är att jag har funderingar på att komma på Ciklidstämman i Stockholm för att säga hej till gamla kompisar. Kanske Kjell blir glad om han slipper spela & sjunga
Du kan spela och Fohrman sjunger, kalla er "BTN" och ge honom en nyskriven låt med riktigt tung gung! Låtidé: "I´ll be in the background"...
Hejsan !
Jag har nyligen gått med och blivit medlem, har precis fått medlemskort och bonuserbjudande.
Har en liten undran om jag får samtliga Ciklidblad för året utskickat med det blad som kommer när som helst ?
Kommentar