Ciklidbladet - snart på gång

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    #16
    citatu avgår med ett nummer av ciklidbladet som kommer bli svårslaget av efterträdaren tydligen. Game, set and match??
    Visst tar man i lite extra, men eftersom jag vet vilken ambitionsnivå Micke har till nästa år så måste det ju vara något alldeles extra så att någon kommer ihåg en när man hamnar i klubben för föredettingar..

    citat: Jannes "fiskrum" är mycket imopnerande, vi i Malmö ciklidvänner gjorde ett besök hos honom i våras.
    Ja och imorgon får han besök av ett helt gäng danskar så visst är hans odling "lite" utöver det vanliga.

    citat:väl hårt av dig att så tidigt skicka ut sådana här "aptitretare".
    Man har väl änna lite anlag för att jävlas[].
    Ciklidhälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • StefanL
      Användare
      • August 2002
      • 10784

      #17
      Alltså...nu är det retare av hög klass här. Kjell F med kommande numret och således det sista som redaktör...och så kittlar Micke vidare med framtida utgåvor...suveränt!

      *The King Is Dea...hm...inte så...hm...ursäkta Kjell...Long Live The King*

      Kommentar

      • jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

        #18
        Jäpp, sätt ribban högt för den nya redaktören

        Jag är supernöjd med de n:r jag fått, det vill säga årets då jag är ny medlem här.

        Sista numret blir ju något i hästväg verkar det, tackar vi för !

        Mvh jari

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

          #19
          Var igår ute och fotade för Hemma Hos-reportaget hos "Malawi-Janne" och lyckades åstadkomma ett rätt hyfsat foto på Jannes favoritfisk som är en ny malawi-raritet.
          Detta Hemma Hos skiljer sig också lite från de tidigare eftersom det handlar rätt mycket om hur han byggt upp sin odlingslokal.
          Ciklidhälsningar
          Kjell

          Kommentar

          Arbetssätt...