lägg ner mjölby ciklidshop

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • maswa
    Användare
    • June 2003
    • 52

lägg ner mjölby ciklidshop

asså har varit inne på denna affär ett par gånger nu under en längre tid och det är fan det äckligaste stället man kan tänka sig.
    det ligger alltid döda fiskar i några akvarium.och eller några stackare som har fel vattensorts förutsättningar. tex oskar i tangayika vatten som ligger och flåsar på botten. för att inte tala om ägaren till stället heltjävla blåst man kan tro att han kommer direkt från ***, alltså nåt är inte rätt med honom. har för övrigt flera bekanta som köpt fisk av honom som har dött efter någon dag. han snackar om saker han inte vet ett skit om, bla snackar han ner andra affärer som jämfört med hans är rena oaserna.
    åk aldrig och handla hos den här i...ten.......tro mig!!!
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

Om det är så dåligt som du skriver så förutsätter jag att du anmält det till Miljö och Hälsa i kommunen.
    Vad gav det?
    Ciklidhälsningar
    Kjell

Kommentar

• Tony
      Användare
      • April 2002
      • 4594

Hur var det med anonym kritik? Att tala om när saker är skit är ju kanon, men skall det finnas någon rättvisa i det skadar det ju inte att skriva sitt namn.

Tony Englund

Kommentar

• jarinen
        Användare
        • April 2003
        • 1888

Anonym kritik är en fis i intet, betyder ingenting!

Hur ska jag då kunna tro dig ?

Mvh Jari

Kommentar

• Bilbo
          NCS Medlem
          • April 2002
          • 1159

Kan det vara fråga om en personlig vendetta
          // Magnus Arvidsson

Kommentar

• maswa
            Användare
            • June 2003
            • 52

jaa det var ju sista gången jag kom med kritik till förmån för medlemarna. är det så att man inte får kritisera affären i fråga för att den är med i NCS? jag menar borde man inte kolla upp kvaliten innan man låter en rörelse få representera ncs. för det gör den ju på ett sätt.

Jag står för det jag skriver i mina ögon så är den inte värld att kallas ciklid shop, helhetsintrycket av affären är världskass!!

och ni som inte tror mig behöver ju inte yttra er förens ni varit där och sett själva. jag vet att det med säkerhet finns dom som har varit där och tycker samma sak som jag. men karnse inte vågar säga det!?

hälsningar JIMMY LUNDGREN

Kommentar

• Zaphi
              NCS Medlem
              • July 2002
              • 5395

Jag anser att det inte spelar någon större roll om kritiken är anonym eller inte. All kritik mot NCS-affärer skall granskas av personen som kritiserar. Jag hoppas inte folk kritiserar bara för att jävlas. Jag har ingen aning om denna butik men jag anser att du, Jimmy, bör anmäla affären som Kjell säger och se vad resultatet blir innan du tar upp det här och innan NCS kan besluta om den skall eller inte skall vara med i rabattsystemet..

Saludos,
              Zaphi
              www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se

Kommentar

• Kjell Fohrman
                Användare
                • April 2002
                • 4619

1/ Om det varit ett för NCS anonymt inlägg så hade vi plockat bort det. Nu var det inte det - Jimmy hade med sitt NCS-medlemsnummer och det är då lätt för mig att kolla upp vem det var.
                2/ Som jag skrev ovan - om det handlar om vanvård av djur så anser jag att det är vars och ens skyldighet att anmäla detta till vederbörande myndighet.
                Att bara prata "Skit" om en affär på webben är ju att göra samma sak som du själv beskyller affären för att göra.
                3/ Att en affär lämnar rabatt till NCS-medlemmar innebär inte på något sätt att den representerar NCS.
                Vi har själva inte någon som helst möjlighet att resa runt och kvalitetsbedömma olika affärer utan får in tips på affärer från medlemmar.
                Självklart är vi också tacksamma på tips på affärer som ni inte tycker borde höra dit - maila oss i så fall.
                Ciklidhälsningar
                Kjell

Kommentar

• Bilbo
                  NCS Medlem
                  • April 2002
                  • 1159

Det är bra med kritik, men att använda uttryck som
                  citat:för att inte tala om ägaren till stället heltjävla blåst man kan tro att han kommer direkt från ***
                  gör ju att man undrar om du är seriös eller om det är du som passar in på ovan nämnda tillmäle.
                  Jag har aldrig varit i butiken och vet inte vem ägaren är, så jag är inte part i målet!
                  // Magnus Arvidsson

Kommentar

• JohanW
                    Användare
                    • February 2003
                    • 127

Håller med Magnus.....
                    11 Pigeon blood
                    9 VF nhamunda blue
                    Ett gäng L-malar

Kommentar

• StefanL
                      Användare
                      • August 2002
                      • 10784

Instämmer också i det som Magnus noterade. Det är överhuvudtaget inte rätt att skriva sådant om en person man inte känner. Om man däremot inte är nöjd med hantering, service och mottagande så skall man givetvis påpeka det...men att gå till personangrepp är totalt oacceptabelt och det borde NCS också markera!!

Kommentar

Arbetssätt...