Vilka kommer till Akvariets Dag i helgen? Jag ska dit iallafall och jag vet att det kommer en hel del fler NCS-are.
Akvariets dag i helgen, vilka kommer?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag kommer - skall bl.a. bli intressant att lyssna på Stawikowskis ciklidföredrag.
Ciklidhälsningar
Kjell -
Kommentar
-
Jag har planer på att komma på lördagen, söndagen är vikt åt "höst-städning med bostadsrättsföreningen"
whiii :-/fish r friendKommentar
-
´Jag kommer. Eftersom jag bor i Haninge så har jag väldigt nära dit och då vore det dumt att missa detBara det bästa är gott nog ;-)Kommentar
-
Jag kommer, gör inte de flesta det? Finns det verkligen ciklidfantaster som missar föredrag av bl. a. Rainer Stawikowski?
Jag skulle vilja veta om det kommer någon från Finland som åker hem med Viking line söndag kväll? En Finsk ciklidfantast vill nämligen ha några Hemichromis cristatus av mig. Så om någon kan hjälpa till så vore det kanon!Kommentar
-
citat:Jag skulle vilja veta om det kommer någon från Finland som åker hem med Viking line söndag kväll?
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
Jag kommer. Jag har inte bokat något hotell ännu, men det löser sig. Som Ni föstår hemma igen, -9 kilo i övrigt frisk och brun. Vi ses
LarsÅrets Ciklidstämma hålls i Linköping 31/3 till 2/4Kommentar
-
Välkommen hem till kylan Lasse. Skall bli kul att höra lite om dina äventyr i Malawi- och Tanganyikasjön på Akvariets Dag.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Kjell N: Jag åker till Finland på torsdag, men fiskarna tvingas gå i en 20-litershink tills dess. Jag har inte plats i något akvarium. Ett förslag är att Mejla Mikael W och fråga. Han finns som medlem på forumet.Med vänliga hälsningar
OlaKommentar
Kommentar