M.Johanni Gome.. cool o snygg fisk
Vilken är eran favoritmalawi??
Kollaps
X
-
-
simple, got to Mitt vf par Tropeops m/c Crocodile rock. Hanen är mangefic, plus mycket yngel, alltid kul.Kommentar
-
-
-
-
-
-
Japp, mycket nöjd Ahli hanen är min nya favorit han är riktigt cool.Mvh Elin MSN:elin008@hotmail.com Blir glad om discus folk adddar mig på MSN, drömmer tom om discus nu mera. Mård även på zoonen.Kommentar
-
-
citat:Rödzebra still going strong
Lättskötta och lekvilliga. Kan vara aningen aggressiva, men jag tycker det var mer charmigt än störande.Kommentar
-
Eftersom alla andra lägger till ännu en till favorit så får jag göra det med
A.Christyi är nog lite av en ny favorit, helcool!!Kommentar
-
VF C. Afra Red Top som Kent i Nol handplockat hos någon annan grossist.
Den dominerande hannen har helt fantatiska färger och karet innehåller ett okänt antal yngel som gömmer sig här och var.
Cichlasoma Festae går nu i ett 360 !!Kommentar
-
-
Min favoritmalawi är Pseudotropheus lombardoi, för de är så utmärkta foderfiskar till mina underbara centralamerikanska ciklider .Kommentar
-
Jag tycker den klassiska vit blå ljusblå Zebran en av dom gamla man oftast glömmer bort synd att dom sällan eller aldrig fins i handeln nu har det ju kommit maisonireef som ochså är en av mina favoriter synd att dom ochså är mer eller mindre omöjliga att få tag på utan att tömma bensinkortet.1*540L 4*375L 1*345L 2*210L 1*160L 2*98L 2*45L Malawi Tanganika
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=80712Kommentar
Kommentar