Tittar ni på Discovery om Kongo floden?? borde vara något för er Afrika fans, det var precis massvis med undervattensbilder från Tanganyjika (jaja de stavas inte så) med tropheus å en MASSA andra ciklider för ovanlighetens skull + maneter å diverse skojj nu efter pausen så fortsätter dom ner i Kongo floden . .
för er Afrika fans..
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
*?%&/&%¤#...Tyvärr inte. Man lyckas aldrig få reda på sådana saker i tid utan allt talas om när det är för sent! Sedan är man ju urdålig på att kolla TV-tablån själv också.
Tråkigt!
Vad hette avsnittet/programmet? (Jag kan inte se det i tablån) -
Kongo, det va premiär igår så om Diascovery då gör som vanligt så lär det sändas minst 2000ggr till =) . . Det va tre avsnitt den första som handlade om floden Kongo hette "floden som är källan till alla floder" eller nått liknande. Dom andra två avsnitten (ett om pygmefolken och ett om nått påstått odjur i Kongo) va också sevärda men inte alls lika bra.
Helt klart värt att se iaf. Flod delen inehålla lite dåligt med undervattensbilder (förutom nån elefantfisk och nån lungfisk typ) men lite sug efter ett Afrika kar fick man iaf/Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
http://www.gosatta.orgKommentar
-
Dito! Vist blev man sugen, jag råkade gå förbi tv:n och trodde det var amazonas tills jag såg elefantfisken!Anders LKommentar
-
Mja, man missar nog en hel del. Själv såg jag ett program på Animal Planet förra veckan som heter "Lake of the flies". Gott om bilder på både victoriaciklider och nilabborre.
Tony EnglundKommentar
Kommentar