NCS Community

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • walle_1
    Användare
    • February 2003
    • 708

Ja så kan alla skriva om sina kompisar och pUzZ och kjam och allt vad det heter, Nej tack!!
    MVH Martin

http://m1.271.telia.com/~u27102612/

Kommentar

• Johan
      Användare
      • August 2002
      • 3029

det är ju frivilligt att besöka. det är som om jag skulle säga jag tycker inte om cikildartiklarna som finns , ta bort dem för Jag gillar inte dem. du har ju ett fritt val..

Kommentar

• Daniel Odell
        Användare
        • January 2003
        • 2437

fast det är ju inte ett fritt val när zoopet-folket upptäcker att en ny community skapats och börjar invadera ciklid.se och gör forumet outhärdligt.

jag menar, hur kan de motstå en chans att få skriva fåniga *G* *asg* kjamizar och på andra sätt kladda ner sidan.
        fish r friend

Kommentar

• GoSatta
          Användare
          • February 2003
          • 1686

Om det ska komma "community" funktioner så hoppas jag att det är för members only! Jag har iaf ingen lust att med min medlemsavgift betala fram ett allmänt community alla zoonen (även fast jag då aldrig tror att ciklid.se skulle kunna bli något så hämskt)

Perosnligen tycker jag att ciklid.se ska rikta sig mot sina medlemmar ett bra allmänt forum finns redan på zoopet.com
          /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
          http://www.gosatta.org

Kommentar

• Gimpan
            Användare
            • August 2003
            • 183

till Johan: Självklart är det frivilligt!? På vilket sätt skulle det ändras med att ha ett community?? Sen har man väl rätt att önska sig saker...lr? Det är ju inte så att jag klankar ner på sidan snarare vill hjälpa till nått som kanske blir bättre. Om alla skulle vara "låt gå" människor skulle ju ingenting utvecklas. Ciklid är en skitbra sida nu som den är, men om den är likadan om några år så kommer den vara på efterkälken. Allt handlar ju om vilken ambition man vill ha på det tekniska...informationen blir ju kanske inte BÄTTRE av det men jag tror det blir MER.
            JimmY CasH

En "Viktoria" tack!

Kommentar

• Johan
              Användare
              • August 2002
              • 3029

gör det då medlemsbaserat så har det löst. tror inte att har lust att pröjsa de pengar det handlar om för att bara få ett community. hur skulle de se ut jag krävde att ni skulle upphöra med er tråd om jaguar ciklider bara för att den tar plast när man ser den på första sidan vid nya trådar.och att det stör mig för jag tycker de är fula om man ska bara skriva om malawi eller annan ciklid.men som sagt tidigare gör en poll så får majoriteten bestämma. en smak kan ju inte utesluta en annan.

gimpan
              fördelen med det är tror jag är att man kan få en större bild av vem som sysslar med vad. om du tex har en bild på ett kar eller fisk samt text om hur du tex löst det rent tekniskt eller hur du tycker dina fiskar funkar ihop så finns allt på samma ställe. vaför blanda in zoonen som är extremt tråkigt .varför skulle man inte kunna ha en mer "vuxen" community. det blir vad man gör det till.

Kommentar

• Gimpan
                Användare
                • August 2003
                • 183

Självklart att communityn ska var för medlemmar, det är ju där intäkterna kommer in!
                JimmY CasH

En "Viktoria" tack!

Kommentar

• Johan
                  Användare
                  • August 2002
                  • 3029

citat:Ursprungligen skickat av Gimpan

Självklart att communityn ska var för medlemmar, det är ju där intäkterna kommer in!
                  tror du då att det blir detta spam som ni fruktar när det handlar om betalande medlemmar som redan idag finns med o pratar i forumen? måste vara lätt att kolla genomsnitts åldern här men jag tror inte den är 12 direkt...

Kommentar

• Gimpan
                    Användare
                    • August 2003
                    • 183

Förklara närmare johan jag fattade inte det där med jaguarerna??
                    JimmY CasH

En "Viktoria" tack!

Kommentar

• Danny_C
                      Användare
                      • April 2003
                      • 334

Går säkert bra om bara betalande medlemmar har såkallat "Community"
                      Antagligen bara folk som är intresserade av ciklider som är medlemmar.
                      /danne

Kommentar

• Johan
                        Användare
                        • August 2002
                        • 3029

citat:Ursprungligen skickat av Gimpan

Förklara närmare johan jag fattade inte det där med jaguarerna??
                        att bara för att du har en smak så innebär inte det att jag delar den med dig. du kanske stör dig på vissa saker som folk skriver men så är verkligeheten. om nån skriver *s* o du stör dig mycket på det så tror jag inte problemet ligger på den som skriver det utan den som läser det. det med jaggorna var var en grov överdrift för att få fram en poäng att det skulle lika lätt att störa sig på andra saker som tex att vissa trådar syns på nya ämnen/aktiva ämnen. på förstasidan på ciklid.se, det är ju småsaker att bry sig om.

själv ser jag ingen nackdel. (betalande medlmemar som redan finns här o är med, och det andra jag skrev i tidigare "post" )men så är jag.

och som sagt det är ju frivlligt att besöka det. de som vill borde väl om det går att få nyttja det.de som inte vill...titta inte på det.

Kommentar

• Danny_C
                          Användare
                          • April 2003
                          • 334

Kanske dum fråga men vad betyder *G* ???!!
                          /danne

Kommentar

• Gimpan
                            Användare
                            • August 2003
                            • 183

Jag har aldrig sagt att jag stört mig på nånting här. Jag har bara påvisat mitt intresse för sidans fortsatta utveckling, inget mer. Om nån annan oxå tycker att jag inte verkar gilla inslag på sidan ber jag i så fall om ursäkt. Då har jag formulerat mig på fel sätt.
                            JimmY CasH

En "Viktoria" tack!

Kommentar

• Johan
                              Användare
                              • August 2002
                              • 3029

hmm kanske en misstolkning.
                              detta är inte riktagt mot gimpan.
                              men det finns en tendens att när det kommer nya förslag så är det snabba att såga det, varför inte tänka o se om det finns positiva saker med det hela. detta är ju till för alla medlemar o då råder det olika smaker. o det får man acceptera. jag kan se fördelar med ett community men då man kan styra hur man ska fylla i ev hur det ska så ut så tror jag inte det kan bli dåligt om det finns intresse för det. jag tycker det låter trevligt. jag tycker man kan få en komplett bild på hur folk har det hemma i sina kar. det är givetvis roligt att titta på andras egna hemsidor, men alla kan inte eller har tilgång till att göra egna hemdsidor. sen så vet vi ju inte hur medlems galleriet utvecklas.

Kommentar

• Gimpan
                                Användare
                                • August 2003
                                • 183

Det är precis det jag har försökt säga Jag kanske får gå en skrivkurs i hur man får ut sitt meddelande på korrekt sätt ;P
                                Mvh
                                JimmY CasH

En "Viktoria" tack!

Kommentar

Arbetssätt...