Fototävling

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Kjell Fohrman
    Användare
    • April 2002
    • 4619

    Angående fototävlingen så skulle jag vilja nämna en sak som tidigare tagits upp i denna tråd.

    citat:
    -----------
    Fråga: Utesluter detta fotobidrag som redan idag är publicerade på andra websiter, men som jag är ägare av?
    ----------------------------------------------------
    Svar: Nja, det utesluter inte det men vi ser nog gärna att vi får in tidigare opublicerade foton.

    Upptäckte idag några få stycken tävlingsbidrag i fototävlingen som redan var inplacerade bland medlemmarnas bilder. Inte speciellt smart om man säger så, eller hade ni redan gett upp hoppet om att vinna[:p]
    Ciklidhälsningar
    Kjell

    Kommentar

    • Ralph
      Användare
      • May 2002
      • 736

      I och med att tävlingen var "över" så tryckte jag in en massa bilder bland medlemsbilderna, trodde inte att det skulle påverka.

      Om det nu gör det så får ni mer än gärna ta bort alla mina medlemsbilder så kan jag lägga upp dem senare.

      Kommentar

      • Kjell Fohrman
        Användare
        • April 2002
        • 4619

        citat och med att tävlingen var "över" så tryckte jag in en massa bilder bland medlemsbilderna, trodde inte att det skulle påverka.
        Över?????
        Så här skrev jag ovan - "Självklart fick jag inte reda på vem som tagit resp. foto - hela NCS styrelse exkl Christian ingår ju i juryn som utser vinnarna i de olika klasserna så vi övriga skall inte veta vem som tagit fotona."
        Ciklidhälsningar
        Kjell

        Kommentar

        Arbetssätt...