Bekräftelser kommer i helgen. Jag har fått CD från Mike och Dia från Anders. Övriga bidrag som kommer in via epost kommer att bekräftas via epost
Fototävling
Kollaps
X
-
-
-
-
Har två frågor, kan man skicka in bilder på saltvattensfiskar? I vilken kategori skulle de passa bäst i isf? Sen undrar jag vad för typ av bilder man ska skicka in till ungdomskategorin.Mvh MelinaKommentar
-
Har två frågor, kan man skicka in bilder på saltvattensfiskar? I vilken kategori skulle de passa bäst i isf? Sen undrar jag vad för typ av bilder man ska skicka in till ungdomskategorin.Mvh MelinaKommentar
-
"Kan man skicka in bilder på saltvattensfiskar?"
Svar ja.
"I vilken kategori skulle de passa bäst i isf?"
Beror på vad slags foto det är, men om det bara är en fisk på fotot bör man väl välja den värlsdel den kommer ifrån.
"Sen undrar jag vad för typ av bilder man ska skicka in till ungdomskategorin."
Alla slags akvarie och fiskbilder.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
"Kan man skicka in bilder på saltvattensfiskar?"
Svar ja.
"I vilken kategori skulle de passa bäst i isf?"
Beror på vad slags foto det är, men om det bara är en fisk på fotot bör man väl välja den värlsdel den kommer ifrån.
"Sen undrar jag vad för typ av bilder man ska skicka in till ungdomskategorin."
Alla slags akvarie och fiskbilder.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Är ni osäkra - skicka in bilden iallafall. Jag kan oftast hjälpa till att placera den i kategori.
Ungdomsbilder kan vara alla andra kategorier.
Alla som skickat fram tom den 19 december ska nu ha fått bekräftelse.
Kommentar
-
Är ni osäkra - skicka in bilden iallafall. Jag kan oftast hjälpa till att placera den i kategori.
Ungdomsbilder kan vara alla andra kategorier.
Alla som skickat fram tom den 19 december ska nu ha fått bekräftelse.
Kommentar
-
Här kommer en ny summering.
1. Akvarier och biotoper 7 bidrag
2. Ungdom 4 bidrag
3. Teknik och inredning 4 bidrag
4. Artbilder Amerika 14 bidrag
5. Artbilder Afrika 15 bidrag
6. Artbilder Asien, Oceanien och övriga världen 8 bidrag
Det har med andra ord ökat senaste veckan. Kan tänka mig att det kan bli en slutspurt.
Frågade en fotohandlare i stan om han sålt mycket digitalkameror. Han påstod att han inte varit med om en sådan försäljningsboom innan. Kanske blir det mer bilder till tävlingen efter jul?
Även dia och vanliga pappersbilder kan delta i tävlingen.Kommentar
-
Här kommer en ny summering.
1. Akvarier och biotoper 7 bidrag
2. Ungdom 4 bidrag
3. Teknik och inredning 4 bidrag
4. Artbilder Amerika 14 bidrag
5. Artbilder Afrika 15 bidrag
6. Artbilder Asien, Oceanien och övriga världen 8 bidrag
Det har med andra ord ökat senaste veckan. Kan tänka mig att det kan bli en slutspurt.
Frågade en fotohandlare i stan om han sålt mycket digitalkameror. Han påstod att han inte varit med om en sådan försäljningsboom innan. Kanske blir det mer bilder till tävlingen efter jul?
Även dia och vanliga pappersbilder kan delta i tävlingen.Kommentar
-
Har fått frågan om när dia och vanliga foton senaste ska skickas. Det som gäller är att brevet ska vara poststämplat senast den 31:e december. Bidrag som kommer in efter detta kommer inte accepteras utan retuneras.Kommentar
-
Har fått frågan om när dia och vanliga foton senaste ska skickas. Det som gäller är att brevet ska vara poststämplat senast den 31:e december. Bidrag som kommer in efter detta kommer inte accepteras utan retuneras.Kommentar
-
Undrar lite över i vilken storlek på fotona som ni bedömmer dom i?Att jag frågar är för att ju större fotot är ju sämre blir det,i alla fall mina.Jag läste nånnstans att ni vill ha så stora så möjligt om jag då skickar så stort jag kan och någon annan i mindre så blir ju deras foto bättre.Hoppas ni fattar vad jag menarKommentar
-
Undrar lite över i vilken storlek på fotona som ni bedömmer dom i?Att jag frågar är för att ju större fotot är ju sämre blir det,i alla fall mina.Jag läste nånnstans att ni vill ha så stora så möjligt om jag då skickar så stort jag kan och någon annan i mindre så blir ju deras foto bättre.Hoppas ni fattar vad jag menarKommentar
Kommentar