Nån som varit i örebro det senaste??? sett om dom har Calvus i bra storlek inne??? eller annan kul tangan fisk??
Örebro
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Hos Malawi AB har dom Calvusar och compressiceps och massor med andra snygga å rolig tanganyika's men på brazoo och Akvariekälarna har dom knappt nått i den stilen... -
låter bra det..hoppas nu bara jag kommer härifrån trollhättan på lördag förmiddag och upp till Nicke i åmål så jag får lift till Ö-bro))Kommentar
-
Det kom en ny lista idag tror jag...iaf skicka henke en till mig...dom har bland annat Champsochromis caeruleus viltfångad som jag aldrig sett förr! (Dock kostar den 2995:-) men roligt att se iaf massor med roligt på deras nya lista!=)Kommentar
-
Brrr.. det hade ju smakat fågel med VF Champsochromis, men 3000:-?? Hur kan det komma sig?
Tony EnglundKommentar
-
Jag undrar om nån vet om Örebro har fått in en fullvuxen hona till Sc. fryeri "ahli" ? Eller en Auloncara red ruby?
markusKommentar
-
Jag tror att dom bara ett fåtal Champsochromis och det kan vara en av anledningarna till det höga priset, + att de är väldigt svåra att få tag på i sjön.
Jag såg förra torsdan tre st assnygga VF Placidochromis phenocilius(?) white lip, för bara 1900:- firren, höll på att slå till./Glenn Wouda
http://www.zoonen.com/minzoon.asp?oid=156507Kommentar
Kommentar