VF Tropheus i norr!

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • roni
    Användare
    • May 2003
    • 183

    VF Tropheus i norr!

    Jag undrar om nån vet nått i ställe i norra Sverige som har VF tropheus? Är ganska sugen på att köpa en grupp inom en snar framtid.
    Jag skulle vilja säga att jag redan fastnat i Tropheus träsket trots att jag bara haft mina Ikola i 1 månad
    Mvh/Fredrik
  • Vannar
    Användare
    • April 2002
    • 339

    #2
    snacka med dom ypperliga akvarieaffärerna du har i umeåtrakten (holmsund) +atlantis (tror jag den heter) dom kan nog fixa fiskar åt dig.

    annars går det utmärkt att skicka fiskar från södra eller mellansverige med tåg eller buss.
    / Jonas Vannar

    Kommentar

    • roni
      Användare
      • May 2003
      • 183

      #3
      Låter bra det, jag bor i Holmsund så det blir säkert bra, men sist jag frågade så hade dom svårt att få hem tropheus.
      Mvh/Fredrik

      Kommentar

      • Vannar
        Användare
        • April 2002
        • 339

        #4
        Nu ska jag inte göra reklam för något företag här men ett alternativ är att sätta sig på natttåget ned till örebro för 280kr (sittplats)köpa fiskar och åka hem igen för 280kr.(ofta är det glest så man kan sträcka ut sig och få en studns sömn)
        Alternativt om du åker till Sthml, beroende på vars du får tag på en lämplig grupp. Jamenar om vi snackar VF tropheus så är ju tågbiljetten ner och upp en droppe i havet+att du ju får se dina blivande fiskar.
        / Jonas Vannar

        Kommentar

        Arbetssätt...