If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu fattar jag inte..."sorry" men ändå frågar du vart du kan hitta den ?=)...project pumpar finns eller kan tas hem i nästa vilken butik som hälst..Annars kan du juh kolla på cirk-pumparna på http://www.aquaristic.net/ där har dom nästan allt kolla vilka som har utblåset överest sen köper du bara en sånn vid din lokala handlare...det är troligtvis ingen idé att skicka efter 1 pump från tyskland...
Om du går in på www.maswa.dk så hittar du kanon fina powerheads till kanonpriser. Skall dit på fredag och köpa 3 st. De kostar 225 dkr och pumpar 2000l/h.
Det är väldigt bra flow i de pumparna. Något som jag tycker är grymt bra är det avtagbara lilla filterpatronen med filter och aquaballs i.
Jag kan ju testköra mina och lägga in en liten recension.
Gør et kup, køb dit akvarieudstyr billigt online her. Vi tilbyder alt til akvariet fra pumper, fiskefoder og LED akvariebelysning. 30 dages fuld returret!
En recentsion utav pumparna vore kalas! 200L/tim för tre hundra det är ju som hittat! Men visst går det väl att ta bort "filterdelen" på pumpen så den endast blir cirkulaionspump? Trångt om utrymme bakom bakgrunden...
Mvh/Marcus
Min är helt tyst förutom det svaga porlandet från vattenytan. Den har även ett väldigt bra löst munstycke till utblåset. Det går inte bara att rikta uppåt utan det är även brett och platt så att man får ytrörelse på en bredare yta. Jag har dock ingen aning om hur länge det roliga varar, jag har bara kört den i nångon månad.
Kommentar