Blir det för lite simyta i ett sådant för 20-25 Tropheus ikola?
375L med Btn!
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Det är akvariets längd som är det viktigaste för troffar och denna påverkas knappast av bakgrunden.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
Det låter ju bra, då blir det att fara och inhandla akvariet ikväll.
TAck så mycke för ett snabbt svar.
FredrikMvh/FredrikKommentar
-
-
jag tror inte firrarna bryr sig......jag har faktiskt en pump som ser estetiskt fel ut, men utan den kan firrarna inte leva =)
got you there snake-man =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
estetik har inget med huruvida fiskarna trivs eller inte att göra.
you'll have to get up pretty earlyi n the morning to get me mr ram.fish r friendKommentar
-
Kommentar
-
Så ni tycker att det skulle se fult ut med amazonas bakgrund till mina troffar? Själv tycker jag att amazonas är den snyggaste bakgrunden och då bryr jag mig inte att det är estetiskt fel. Är inte riktigt så petig.
-
Fult kan det ju aldrig bli... Men kanske inte är jättesnyggt med stora högar med sten framför en stor rot?/danneKommentar
-
så du tror att det inte blir så snyggt, nu blev jag osäker men jag tror attt jag provar, den som inte provar får inte veta.
-
bara kör på.... de blir säkert skitsnyggt, har du stenar i samma stil som bakgrunden så kan det inte bli fel.......kläm gärna ner lite vallisneria osså........./Jonas
-
TAck för stödet! nu känns det bättre igen, jag kör på det, vallisneria säger du, hur ser dom ut.
-
långa smala breda men tunna blad, ungefär som grön bandspaghetti =) kolla på zoopet...../Jonas
-
OBS: Det går INTE lika bra med grön bandspaghetti! Eller förresten, jag har ju inte provat...Fred rik Rams berg, Stockholm. Moderator för Köp och Sälj-avdelningen. <font color="red">2005-06-05:</font id="red">
http://www.stockholmsciklidklubb.com http://akvarium.ramsberg.net <font color="red">Nya bilder!</font id="red">Kommentar
Kommentar