Är på G att få i gång en discus förening i Skåne. Lokal finnes. Intresserade så skriv i forumet så försöker vi få ett första möte den 1 oktober kl:19.00 i Staffanstorp.[8D]
Discus förening i Skåne ! ! !
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Vill bara lysa upp ämnet igen, alla discus intresserade hoppa nu på så vi tillsammans kan göra något bra av detta. Vad jag förstår skall detta vara både för den erfarne och för nybörjaren som vill ge sig in i Discus världen, själv så gör jag mina första stapplande steg.
Mats Bruér
www.discusklubben.dk
720 l diskus
540 l diskusKommentar
-
Pga lite förändringar så hoppas jag att vi kan lägga mötet på torsdag den 2/10 istället kl:19.00.www.discusklubben.seKommentar
-
-
Då var det möte idag kl:19.00. Vi är nu ca 10 st som eventuellt kommer. Som sagt tidigare så är alla discusfreak välkomna. Kaka & kaffe är en självklarhet som bjuds på.www.discusklubben.seKommentar
-
Får medela att det var ett trevligt möte där 8st Discus tokar deltog. Vi lyckades enas om en interim styrelse och ett datum för årsmöte, den 5'e November. Alla som är intresserade får givetvis komma och hälsa på.
En hemsida har laggts upp, inte så mycket än men gör gärna ett besök:
Oscar Cederqvist
-----------------Kommentar
-
-
Vi planerer ett besök på Simontorp den 9:e eller 23 november. Mer om detta på vårat forum http://www.zoosaker.se/discusklubben/
Planerar även besök hos en av Danmarks störste odlare av discus.
Det finns även en chat som det brukar vara någon på som kan svara lite om discus eller annat.
Glöm inte vårt årsmöte som vi håller den 5:e november i Staffanstorp kl: 19.00.
www.discusklubben.seKommentar
-
Finns en del nytt på hemsidan. Bla artikel, bilder & medlemmar.
Årsmötet hålls i Staffanstorp onsdag den 5 november kl: 19.00.
Väl mött.www.discusklubben.seKommentar
-
Skulle vara mycket trevligt med en diskus förening. Saknar Akv-föreningen här i Halmstad.Ställer gärna upp ev finns det kanske fler här istan som skulle vara intresserade.
M.v.h Mats Bladh
Kommentar
-
Du är välkommen till oss om du har lust. Vi har lite besök och träffar inplanerat, kolla på hemsidan för mer info.Oscar Cederqvist
-----------------Kommentar
-
Kommentar
-
Kommentar
-
Vi är nu uppe i 24 st medlemmar. Har även fått ett nytt forum som verkar helt ok.www.discusklubben.seKommentar
Kommentar