Era åsikter

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • GoSatta
    Användare
    • February 2003
    • 1686

varför plocka ner sidan? skriv om lite, ta bort det om insammling av pengar men det kan ju aldrig vara fel att visa vad du planerar och kanske där be om hjälp? råd? förslag?
    /Mats Satta a massagana, Ahamlack, Ulaghize
    http://www.gosatta.org

Kommentar

• Gäst

Låter bra men mycket osäkert...

Skulle dock inte ta ner sidan då detta är det sista en "förening/organisation" eller för den del företag bör göra när man "designar/konstruerar" om sin site.

Bearbeta den snabbt för att vara informativ om framtiden.
      Organisationens planer och visoner.
      Information kanske kan updateras med datum och info om framsteg etc.

Både genom jobbet (jobbar med webdesign på heltid) och privat är det värsta jag vet när folk tar ner siter med motiveringen att ombyggnad pågår.

Då "ombyggnad" på internet inte är som en mataffärsombyggnad kan den gamla siten vara kvar tills den nya är klar... Finns inget som gör att den gamla sidan måste stängas under en ombyggnad.

Om tvunget bör en informativ temporär sida sättas upp och inte en blank sida med texten "ombyggnad pågår välommen åter senare" tex.

MVH Erik

Kommentar

• raddaviktorisjon.nu

Jo, jag skall göra det.

Och ta bort de delar du nämner.

Sidan kommer att läggas upp igen så snart jag hunnit göra det. Med lite tur idag. jag plockade bara ner den så länge.

Vidare så är alla som tycker det är en bra ide och är intresserade av att vara med och börja om från början, denna gång mer genomtänkt, mycket välkommna att kontakta mig via mail.

Vad kan jag säga. Ibland när man vill nå snabba resultat är det imponerande hur många faktorer hjärnan kan låta bli att reflektera över. Sådant som man så här i efterhand nästan skäms över.

Kommentar

• Mrsonk
          Användare
          • December 2002
          • 233

Inget att skämmas för, tvärt om. Hoppas du hittar någon/ra som vill stötta dig. Och glöm inte posta ett nytt inlägg när det drar igång. Lycka till.
          Oscar Cederqvist
          -----------------

Kommentar

Arbetssätt...