det står den 20, vilket är i morrn. innebär detta att den kommer på mån eller? har ni något "fast datum"
lev datum för bladet?
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Nej det är inget fast datum utan det är runt detta datum. Kan vara några dagar tidigare eller några dagar senare.
Tyvärr blir det denna gång några dagar senare - orsaken är ett missförstånd mellan oss och tryckeriet som ledde till att "adressbladen" som ligger innaför plasten låg i Stockholm istället för hos tryckeriet i Växjö.
Antingen går tidningarna iväg idag eller på måndag och sedan har posten tre arbetsdagar på sig att dela ut tidningen - ni skall alltså ha den på onsdag-torsdag som senast.
Kan dock nämna att jag själv idag med posten fick några exemplar från tryckeriet och tidningen ser mycket bra ut.
Kan också nämna att det i tidningen presenteras en fototävling med fina priser samt NCS stipendier (enligt beslut på årsmötet).
Den som väntar på något gott......
Ciklidhälsningar
Kjell -
-
-
"Nummer 3-2003 av Ciklidbladet, som kommer ut den 24-25 september (5 dagar senare utanför Sverige)" står det... innebär att det kommer imorron hoppas jag?=)
Mvhola lindebergKommentar
-
Kommentar
-
-
-
Den skickades i måndags och posten har tre arbetsdagar på sig så den skall senast komma imorgon.
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
-
-
Kommentar
-
fan osså. jag har hela 2,5 timme tills jag e hemma, dock hinner jag gå i en akvarieaffär under tiden jag väntar på bussen =)/Jonas
540liter innehållandes 4st synodontis multipunctatus och en ancistrusKommentar
-
äh vafan ja kommer ju inte ens hinna hem idag :-(
får läsa dem (alla 3 i år!) _imorrn efter jobbet_fish r friendKommentar
-
Kommentar
-
citat:Min var inte med posten idag
Ciklidhälsningar
KjellKommentar
Kommentar