Hjälp mig att välja... :-)

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Ricard
    Användare
    • August 2003
    • 476

HEJ FREDRIK, OLA OCH "ORMET"!

Då den högt vvärderade moderator Ola har uttalat att det bör öppnas ny tråd så vill jag göra er alla uppmärksamma på att jag gör det nu och kallar den: "Jaguarer i 220-literkar - GLÖM DET!" Jag hoppas att ni hänger med dit för jag har fler frågor till alla duktiga.... Fredrik, jag har läst ngr äldre trådar. Vad du har lärt dig mkt under det dryga år du har hållit på!!! Bra jobbat!

Men som sagt... Ny tråd var det!

Mvh.
    Ricard Hulteke - Välkommen till Min zoon

Kommentar

• Daniel Odell
      Användare
      • January 2003
      • 2437

då jag känner ola lite så var det menat med mycke ironi å skojjs sådeså, så ja tänker inte skämmas för att ja försöker vara lustig :-P

de e ju just det att han alltid är hjlpsam och duktig "besserwisserduktig" som gjorde det liiiiiite roligt iallafall.

nog pratat om det.
      fish r friend

Kommentar

• Ola Svensson
        Användare
        • April 2002
        • 14633

Nej, jag tog inte ett dugg illa upp om det nu var någon som var orolig för det [:0]
        Med vänliga hälsningar

Ola

Kommentar

• FI
          Användare
          • August 2002
          • 3743

citat:Ursprungligen skickat av Tommy K

Hehehe Ricard... du har du väckt den (de) björn (ar) som inte ens hunnit somna... Snart handlar varenda tråd på forumet om dessa f-benade jaguarciklider
          Oj vad härligt det vore! ;D
          Skämt åsido, du behöver nog inte oroa dig, vi är väl uppskattningsvis 5-10 jaguarägare på hela forumet jämfört med hundratals malawiägare, så någon jaguarciklidsinvasion behöver du nog inte oroa dig för. Men nog vore det trevligt allt.

Mvh Fredrik Isaksson
          Fredrik Isaksson
          Bildarkivet

Kommentar

Arbetssätt...