Detta forum

Kollaps
X
 
  • Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • Zaphi
    NCS Medlem
    • July 2002
    • 5395

    Detta forum

    Hej!

    Jag var kopiöst aktiv på det gamla forumet, jag tyckte det var så jädra bra! Jag tycker det är jättetråkigt att ni bytt format på det. Nu är det inte alls lika lättöverskådligt som det en gång var. Ta inte detta som ett klagomål. Jag tror säkert att det bara är en vanesak och jag tror heller inte ni kommer ändra på grund av mig.

    Jag bara undrar varför ni ändrade och om fler tycker som jag.

    Ni gör ett jädra bra jobb med sidan annars tycker jag!

    Viktor.
    www.viktorsundberg.se | www.naturfotokurser.se
  • Tony
    Användare
    • April 2002
    • 4594

    #2
    Lugn bara lugn, jag tyckte precis som du när bytet gjordes, men måste säga att det är kanonbra när man vant sig.

    Tony Englund

    Kommentar

    • Rickard
      Användare
      • April 2002
      • 727

      #3
      Jag håller med Viktor. Jag är emot ämnedindelning mm. Man kanske är lite konservativ .
      M.v.h.
      Rickard

      Kommentar

      • Ola Svensson
        Användare
        • April 2002
        • 14633

        #4
        Det gamla forumet byttes pga. det inte fungerade bra på den nya servern. Det fanns tyvärr inget att göra åt det. Se http://www.ciklid.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=1849
        Med vänliga hälsningar

        Ola

        Kommentar

        • Kjell Fohrman
          Användare
          • April 2002
          • 4619

          #5
          citat:Jag är emot ämnesindelning mm.
          För några veckor sedan var det antal inlägg här i forumet från personer som ville ha fler ämnen, så det finns alltså olika åsikter i frågan.
          Kan väl också nämnas att för några månader sedan genomfördes en gallup här på ciklid.se om det skulle vara fler/färre ämnen eller om det var bra som det var. Det senaste alternativet fick flest röster.
          Ciklidhälsningar
          Kjell

          Kommentar

          • Rickard
            Användare
            • April 2002
            • 727

            #6
            Jag vet det och fått tyvärr vika mig av demokratiska själ. Men som Skåningar säger: "trö mej po halsen so skrieker ja ändo" .
            M.v.h.
            Rickard

            Kommentar

            Arbetssätt...