If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
det är poppis att inte tillåta remote linking på bilder nuförtiden. det kringås lättast genom att du högerklickar på länken, "copy shortcut" öppnar ny browser och klistrar in länken, vips så ser du bilden
cichlidae e lite knasig, httpd'n timeade ut istället för att ge felmeddelande om att remote linking inte var tillåtet.
Särskilt sista meningen i det förra inlägget vore något för "Värsta språket" . Jag förstod trots allt vad du menade, så jag är nog också lite "skadad".
Är sugen på att skaffa mig en eller ett par stycken oscars (så man får välja vilken man vill ha kvar), men skulle vilja veta hur dom olika varianterna ser ut innan jag beställer. Var in och kollade på simontorp och där fanns 3 varianter
den dom kallar påfågel måste väl vara den vanliga olivgröna varianten?
sen tiger albino, är det den vita med lite rött på magen man brukar se eller?
den röda vet jag inte? har sett någon röd variant som nästan ser ut som albinon men....
Fina röda påffar är faktiskt trevliga. jag har för tillfället en påffe hemma som tillhör min bror som är "röd". Efter lite bra färgfoder och sparrandes genom avdelare med trimacen så har han blivit imponerande vackert röd över nästan hela kroppen.
Försökte fota honom igår men gick inget vidare, ska försöka igen ikväll.
Kommentar