Naturliga bakgrunder
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
Den översta kunde funka för grottlevande ciklider, som Paracyprichromis nigripinnis, eller någon svart Copadichromis.
Ett svagt blått ljus i taket....mvh
Mikael W
(NCS-medlem sedan 1981)Kommentar
-
härliga inspirations bilderKommentar
-
-
Snygga bilder och kul att tänka in miljöer i ett sånt sammanhang, brukar själv falla in i samma tankebanorKommentar
-
Ett tag gick jag omkring sådär, särskilt när jag var yngre. Såg tänkbara undervattensmiljöer överallt. Tyckte mig se ciklider simma omkring bland berg, skogsmiljöer och annat. Befarade ett tag att jag var på väg att gå in i någon slags akvariepsykos och skulle börja hallucinera på riktigt och se betande mbunas på klippor eller kolonier av Prinsessan i håligheter av stenrös...
Men det är den bästa inspirationen man kan få att gå runt och spana på naturens formationer!Kommentar
-
Hur fint som helst! Var någonstans tog du dessa fotografier Mikael? Kan det möjligtvis vara en av Kanarieöarna? Fuerteventura kanske?Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Kommentar
-
Senast redigerad av Kawasa; 08 December 2017, 18:16.Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Fan vad snyggt!! Super bra fotat MikaelBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
Kommentar