Micromask - startkultur

Kollaps
X

• Tid
  • Show
Rensa alla
nya inlägg
  • joe
    Användare
    • June 2006
    • 1451

Västra Götaland: Micromask - startkultur

Söker nån som säljer/skänker och kan skicka en startkultur för micromask. Sökte lite men hittade ingen bra kontakt - kanske nån som ser detta kan hjälpa till? Tacksam för lite hjälp!

joe på Tjörn
    MVH - joe

Värmlänning i exil på Tjörn - nu med några fler Victoriaciklider!
  • HåkanM
    NCS Medlem

• November 2005
    • 1296

Ursprungligen postat av joe
    Söker nån som säljer/skänker och kan skicka en startkultur för micromask. Sökte lite men hittade ingen bra kontakt - kanske nån som ser detta kan hjälpa till? Tacksam för lite hjälp!

joe på Tjörn
    Jag köpte för nåt år sen av Rogli här på forumet. Kul att du är tillbaka Joe, hoppas det inte är ett engångsinlägg, minns att du skrev en del om viktoria förr, det behövs nog mer av den varan idag..............

Kommentar

• joe
      Användare
      • June 2006
      • 1451

Ursprungligen postat av HåkanM
      Jag köpte för nåt år sen av Rogli här på forumet. Kul att du är tillbaka Joe, hoppas det inte är ett engångsinlägg, minns att du skrev en del om viktoria förr, det behövs nog mer av den varan idag..............
      Hej! Tack för tillrop! Inte nått engångsinlägg - hinner bara inte med så mkt forum för jobbet numera! Men har startat om igen - en av sönerna tände till när jag började prata om att starta ett större kar...och kunde inte vänta. Upp med 300 litern och vips så hade han ett gäng Malawi! Och, förståss, redan ett ytterligare kar med första yngelkullen...

Mitt eget projekt dröjer lite, men ska bli ett 450 med sydamerika! Discus, scalarer, ett gäng småmalar och några fina lite större samt mycket växter! Men emellanåt gliiider tanken mot att kanske? istället återkomma till Victoria - kan inte riktigt släppa dessa! Vi får se hur det blir!
      MVH - joe

Kommentar

• OneKiwi
        Användare
        • August 2016
        • 18

Har du vägen förbi Gråbo/Lerum så har jag lite.
        Simon

Kommentar

• joe
          Användare
          • June 2006
          • 1451

Tack för svar!
          Bra att veta - kanske hör av mig och det händer att jag har vägarna ditåt!,

Höres/ Joe
          MVH - joe

Kommentar

Arbetssätt...