Nej jag tycker roten är snygg. Allt blev riktigt bra
Apistogrammaburk för att bota fiskabstinensen
Kollaps
X
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
Körde i lite Bambuskott. Körde det när ja bodde i Thailand. Funkade utmärkt
Skickat från min iPhone med TapatalkKommentar
-
Snyggt! Tycker roten är lagom stor. Ser ut som ett urklipp ur en sjö/flod1365 liter paludarium - 840 liter luft, 525 liter vattenKommentar
-
Kommentar
-
Ja jag gillar skarpt när man tar i med storleken på en rot i mindre kar sådär, så det går upp till ytan. Och lämnar yta under. Perfekt för ibland lite ljusskygga apistogrammor!Kommentar
-
-
Kommentar
-
-
-
Kul! Så det blev Fjäril också. Ser verkligen ut att bli bra det där. Översta bilden är rolig, där macmasterin ser försiktigt nyfiken ut på Fjärilen:-)Kommentar
-
Japp nu blir det inga fler fiskar. Måste nog hitta en balja till [emoji23], visste ju att det skulle hända förr eller senare. Men det är bara kul. Hade dock glömt hur svårt det är att fota dom. Har petat ner lite skiffer oxå så dom kanske får lite lättare att para ihop sig.
-
Kommentar
-
Kommentar
-
-
Idag blir det lite påfyllning av växter i burken. Tycker det ser lite naket ut. Ska försöka få några på plats på rötterna.
Kommentar