...eller vad det nu hette. Har den fösvunnit? Använde alltid den tidigare när jag ville se vilka inlägg som hade gjorts sedan jag sist var in på forumet.
Funktionen "nya inlägg"...
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
-
-
Kommentar
-
Kommentar
-
aha så på platta syns den inteKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Så här ser det ut på min dataskärm, skiljer sig lite, kan t.ex inte se "aktivitetsflöde" eller "Nya blogginlägg"
Men allt kanske inte är klart än med ändringarna. Kul med lite nytt och snyggt blir det också
Är det ok att printscreena logon högst upp på sidan för att t.ex. ha som pärmetikett på sina ciklidbladssamlingar,
någon som vet ?Mvh ThomasKommentar
-
Detta skin är anpassat för mobiler. Jag ska kolla med Christian lite...Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
För privat bruk är det helt ok.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Om man har en platta så kan man gå längst ner och ändra tema till Breeze... Kanske ska slå på det för allt?Kommentar
-
Vad var det för platta så ska jag kolla på en liknandeKommentar
Kommentar