Styrelsen rollsammansättning 2017
Kollaps
X
-
Styrelsen rollsammansättning 2017
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetTaggar: Ingen -
Svårt att veta vilken ändringen är om man inte lusläst rollerna innanOm mitt inlägg går att tolka som *glatt* eller *oglatt* så är det alltid *glatt* jag menar.
Har jag missat en detalj eller glömt något väsentligt! Berätta gärna så blir jag kunnigare. -
Sant. Det viktiga är inte ändringen utan nuvarande status. Borde formulerat rubriken bättreKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
www.linkopings-akvarieforening.net/
Har fortfarande bara 32 tomma förvaringsutrymmen!
www.aquafish.info www.crossbow-crest.seKommentar
-
Tja bara att vi har nya ledamöter och därmed fördelade om rollerna liteKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
mvh Wilhelm
"Animals are such agreeable friends- they ask no questions, they pass no criticisms"
-
Jag tycker att det var bra med info om vem som gör vad, inte så att man söker den informationen så det var bra att få den levererad utan efterfrågan. Man vet aldrig när man behöver få tag på rätt personKommentar
-
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Kommentar
-
Tack Erik och Hasse!Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
Du skrev "Tja bara att vi har nya ledamöter" En suppleant , är väl en ledamot? Eller? Den jag menade var Tryland.
Är inte orolig över att Pablo är medlemsansvarig, han bli säkert bra och tjattrar inte mycket på fb!mvh Wilhelm
-
Vet inte om jag förstår vad du vill diskutera, men vi har en ny ledamot: Pablo Tärning och en ny suppleant: Joakim Tryland samt att Hannes och Erik slutar då har vi justerat rollbesättningen.Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
-
En ledamot är en fullvärdig medlem av styrelsen men utan de större rollerna som kassör, ordförande etc.
Vid avhopp av ordförande innan årsmöte blir vice ordförande uppflyttad till ordförande tills årsmöte, tex sekreterare eller ledamot kan flyttas upp till vice ordförande.
En suppleang kan flyttas upp till ledamot.
Tex en klubb har i stadgarna bestämt att styrelsen ska bestå av minst 5 personer. Dessa 5 personer är ledamöter. Styrelsen kan välja att även ha 2 suppleanger (för inlärning) och då består styrelsen av 7 personer men endast 5 har rösträtt.Kommentar
-
-
Vi tackar och bockarKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Kommentar