Färgbeteckning, Flowerhron ? BILD
Kollaps
X
-
Taggar: Ingen
-
Jag kan inte skillnaderna, kanske short body, men alla FH har lite kompaktare kropp. Denna ser ut som ett gränsfall.
Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska Ciklidsällskapet -
har redan kollat i artregistret, som f.ö är jättebra skrivet Det var där jag hittade att det troligtvis är just färgteckningen Zhen Zhu. Han har mer utrbrett rött/rosa , än den ni har i artbeskrivningen dock. Var därför jag funderade om det är en annan sort.*630 *300 *240 *225 *112 *77Kommentar
-
Ser definitivt ut som en "short body" variant Jag tänker alltid på slöjstjärtar när jag ser dessaBe careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
Haha, ja man kan nog få tankarna på Slöjstjärtar Förutom att dessa är så mycket trevligare och snyggare
Så det är en Short-body variant, precis som jag misstänkte då Det är länge sedan jag hade FH nu, men fortfarande kan jag se skillnaden på dem*630 *300 *240 *225 *112 *77Kommentar
-
tack, jag har skrivit det hela :-).Klart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
-
Kommentar
-
Hej Reinwolf, tänkte att vår egen "Ad Konings" (DaRe) skulle svara Men här så kommer i alla fall en länk till en diskussion tråd från monsterfishkeepers. Tror att längden kan variera ganska mycket då detta inte är någon naturlig art
Be careful when speaking. You create the world around you with your words.Kommentar
-
HahaKlart du ska vara medlem! Vi har ett växande medlemsantal och kommande år är jubileumsår, vi firar det väldigt gärna tillsammans med dig!
///David
Ordförande Nordiska CiklidsällskapetKommentar
-
Kommentar